2015年2月21日星期六

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 2 (Part 3/3) ( 21-FEB-2015 年初三 )

Day 2  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 21-FEB-2015 年初三 ) Part 3/3

4 點 40 分到茶葉店 ( 購物景點 )   5 點幾就走喇   買咗 2 盒黑茶 ~

@ 茶葉店


我勁呀呢   影到幾有 feel   因為我唔記得教番光圈   所以之後 d 相好多都唔清   好在問里奧大人因為事咁咋   唔係 d 相真係全軍覆沒


好在有里奧大人補飛   哈哈




有茶葉賣嘅地方   當然賣埋茶壺啦   哈哈


唔記得係咩嘢茶   雖然已經 5 點   但我都照飲茶   里奧大人話驚我夜晚瞓唔到   我話唔會   因為我超級攰   同埋天氣好凍呀   要飲杯熱茶暖身囉


黑茶葉


長長嘅走廊


里奧大人話無啦啦有個頭喺度好恐怖   咁我影啦   之後小麥話影埋呢 d 咁恐怖   哈哈


6 點 15 分到 " 軍聲畫院 "   睇到 6 點 45 分   d 砂畫真係好靚好靚 ~

@ 軍聲畫院




開咗隻木門先見到呢幅砂畫




d 畫係凸出來架   好立體   好特別   我真係第一次見咋





都係山山水水



終於有 d 人睇下   哈哈





應該係天子山






張張唔同架   樓上 2 樓嘅畫就唔比影   不過好似同 d 差唔多   但價錢由 RMB2,000 到 RMB200,000 都有   woo



如果廚房係呢 d 牆就好喇   我好鍾意架   不過就有排抹   哈哈


又有條小河   umm   今日行得多   又凍又唔夠瞓   真係要坐低抖下



細細架車   但佢地好似坐 3 個人



7 點去食飯喇   食完就去買聽日糧食   因為去天子山呀   阿 man 話今日佢同事同佢講   排隊要 3 個鐘先上到山   再排 3 個鐘先落山   所以午餐可能係排住隊食架喇 ~

晚餐 ~ 土家風味



好味呀






蒸南瓜




侍應話係羊肉串   但團友話唔似羊肉


d 柑仔好甜


7 點 45 分番酒店   原來係頭先食飯嘅酒店   真係完全無留心阿 man 講咩添   哈哈 ~

@ 錦華大酒店  張家界四星標準 )

原來係 suite   正呀





有牙膏牙刷供應   不過要 RMB5   其實依家去旅行都一定會帶牙膏牙刷   但大毛巾就未必   因為如果每日住唔同酒店   我無理由帶咁多條大毛巾家嘛   毛巾 up 住好臭架 ~~~~


我唔鍾意照頭淋花曬   但有 d 人就覺得好舒服


最最要有風筒


沖埋涼就睇電視   好在呢間酒店會住 2 晚   唔駛執嘢住   呵呵 ~

好耐無睇佢喇


聽日嘅午餐   特登買朱古力   因為夠輕   同埋夠哂熱量


勁攰呀   10 點幾就瞓喇   因為聽朝又 6 點 morning call 呢   woo ~


呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言