2015年2月16日星期一

菜甫炒肉碎 + 海皇醬炒西蘭花 ( 16-FEB-2015 禁 )




( 16-FEB-2015  MON )

尋晚瞓得勁差   里奧大人又係   因為佢話好熱喎 ~ 

丫   勁潮濕呀   真係最驚最驚就係呢 d 天氣   好多菌咁 ~

正想慢慢嘆件奶醬多嘅時候   8 卦又黎咗   無諗過佢今朝又黎食早餐   唔係坐卡位 ~


菇場抖咗陣又忙   唔好嚇我啦 ~

Lunch 出去食   之後就去一田買賀年禮物 ~


番到菇場抖陣又即刻做嘢喇   好在 3 點左右搞掂 ~

放工同高妹一齊坐巴士去九龍灣   依家橋底好多檔口   不過其實來來去去都係果 d   但我好鍾意行架   因為新年前先擺檔   所以覺得好有新年氣氛咁   哈哈 ~

好攰呀   所以番到屋企浸完菜就抖陣   再睇聖經   里奧大人差唔多 7 點打黎話放工   咁我都開始煮 lu   今晚食米粉同丁麵   其實我就鍾意煮飯   唔駛睇火睇時間煮嘛 ~

是日懶餐- 菜甫炒肉 + 海皇醬炒西蘭花

菜甫炒肉 - 已經諗定自己齋食菜甫   但煮哂出黎先記得應該分開煮嘛   所以食嘅時候要慢慢撩哂 d 肉粒出黎   最慘係食剩一半肉碎   其實已經只係買 $11   仲係分兩餐食   咁可能我又無食到啦   唔係唔會剩咁多   我又唔食得紅肉   要掉哂去   好嘥囉   唉 ~   

海皇醬炒西蘭花 - 好似 $8.9 有 3 個細西蘭花   咁真係好抵   所以又買黎食   淥完再炒   多咗功夫   下次就咁淥就算喇   哈 ~

天氣咁潮濕   我唔去徑步喇   洗哂碗就沖涼   里奧大人頭先一番到黎就話佢唔徑步   我仲以為佢驚落雨   原來佢話佢想熨衫   算佢啦   幫手做下定務嘛 ~

睇咗陣電視   我地 11 點唔夠就瞓喇   勁攰 ~~~~

沒有留言:

發佈留言