2015年2月19日星期四

姑奶屋企 @ 官塘 ( 19-FEB-2015 年初一 )

盤菜 X 2 @ 大家樂 - 都幾好味


花膠響螺湯


次次都唔剪開 d 花膠 @@


( 19-FEB-2015  年初一 )

新嘅一年又開始喇   祝大家新年快樂   身體健康最緊要呢   哈哈 ~

今朝 9 點半起身喇   去咗麥記食早餐   之後番屋企沖涼洗頭   搞掂哂就去媽咪屋企拜年喇 ~


11 點去到媽咪屋企   但就無約埋家姐   估唔到無耐家姐就到   咁就最好啦 ~

差唔多 12 點半就打的去豬骨煲   呢兩年婆婆都話唔煮喇   因為真係好辛苦   工人又唔識煮喎   得婆婆一個煮十幾人嘅餸   所以個個都叫佢唔好煮   出去飲茶好過   不過就唔好叫套餐   因為食點心開心 d   哈哈 ~


比人摸到蝕哂


仲有好多都無影   實在唔好意思影啦   哈哈








叫咗 1 隻燒鵝   分開兩碟   好好味呀


送嘅甜品   勁正呀   呢碗出去食要 $2x 架


其實仲有 d 點心都未上枱   但我覺得食 2x 籠已經好夠囉   之後佢地仲叫咗 1 窩麵同 1 碟炒飯   不過我唔食啦   因為已經好飽


食到 2 點幾就走喇   同埋媽咪一齊打的番屋企   我地同家姐就喺九龍灣落車   家姐自己番屋企   我同里奧大人就要去買嘢   番到屋企抖陣   差唔多 4 點半又打的去姑奶屋企食開年飯 lu ~

本來係初二晚食嘅   不過姑奶佢地想一齊食到開年飯   所以個個就我地  改為年初一食呢 ~   

6 點半開餐   食到 8 點半就打的走喇 ~

番到屋企即沖涼   之後叉哂所有相機手機電   再 double check 所有嘢   睇多陣電視   10 點幾即瞓喇   又瞓到喎   呵呵 ~

2 則留言: