2015年2月14日星期六

香港仔魚蛋粉 @ 旺角 ( 14-FEB-2015 禁 )

炸魚皮   薄切切無咩口感   好在都脆   哈哈


招牌魚蛋河   勁想要腩汁   不過唔得呢


京都炸醬麵   份量都好巨   甜甜辣辣幾好味


( 14-FEB-2015  SAT )

今朝 7 點半起身喇   因為想去超市買奶比媽咪呀   估唔到華潤做特價 $25/pack   所以買咗 4 packs 比媽咪   重到呢   本來約咗 8 卦去遠小小嘅茶記食早餐架   但我話要買嘢   去番菇場附近食算喇   因為我一來一回   手斷都似 ~


8 卦係都要幫我拎   我話唔駛   佢搶住拎   哈   可能佢都見我拎得好辛苦   我成日同佢講   其實佢係好人   只不過係樣衰同格衰   佢話仲唔夠呀 ?!?!   哈哈 ~

番到菇場都無 mood 做嘢啦   同埋真係無嘢做囉   所以打機   打到眼濛濛 ~

放工即走喇   約咗媽咪同家姐飲茶   去到見到工人同個女人按摩手臂   我仲想話叫佢唔好亂同人按摩   驚有菌嘛   點知原來果個人係家姐   因為我無諗過佢快過我嘛 ~


我呢期好鍾意食包類   因為覺得麵包甜甜地好味呀





家姐用 JNC 部機整嘅南瓜豆漿   佢真係好鍾意部機咁喎   哈   


食下傾下都 2 點半   之後同家姐去超市買年貨   再上埋媽咪屋企拎壓歲錢同平安利是   咁坐多陣就走喇 ~

759 買   7 折之後 $20.1   抵


今日 4 點要去將軍澳搞 d 嘢都買嘢   所以家姐車埋我喇   咁啱里奧大人同佢 d 家姐韓燒完   所以順便車埋一齊入將軍澳喇 ~

買完嘢就出旺角拎 OK cash coupon   之後就行陣   諗住食齋   但望到好大個像   所以唔想入去食   之後諗住去花園餐廳   點知又排長龍   今日情人節   西餐實多人食    中菜又無位   因為要食團年飯喎   所以最後去食魚蛋粉   唔想嘥時間再搵呀   想快 d 番屋企 ~

坐 van 仔番屋企   有個女仔比一百蚊   司機話無   因為啱啱先開工   叫佢坐下架   之後開車就一路講哂粗口   我最驚   駛唔駛講咁耐呀   講咗半程車   之後塞車啦   有架車又唔知做咩   我地 chok 咗一嘢   之後司機又講粗口講足半程   好在我地要落車   唔係人都顛 ~

番到屋企抖陣就一齊去徑步喇   徑咗半個鐘就走人 lu ~   

沖埋涼就睇電視   不過我睇睇下都瞓咗   醒一醒之後都 11 點幾   入房瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言