2015年2月28日星期六

公司春茗 ( 28-FEB-2015 )







( 28-FEB-2015  SAT )

今朝 9 點幾起咗身 lu   落去食早餐   番到屋企沖埋涼   抖陣就出去喇 ~





無啦啦要去尖沙咀搞 d 嘢   咁就好啦   唔駛諗去邊   哈哈 ~

I Square 出面有我呢期好鍾意嘅 " 癲噹 "   勁感恩呀   因為之前成日想去睇   不過要我特登去睇又唔想喎 ~ 



有個鬼仔勁搞笑   我地影癲噹嘅時候   佢企喺癲噹隔離   擺哂 post 比我地影   之後就走咗去前面搵番朋友   初初以為係傻佬添 



搞掂哂都差唔多 1 點   咁要食嘢喇   唔係一陣好多人 ~

今次去食 Naan   我初初以為係食印度嘢添   因為見到 d staff 係印度人嘛   後尾我地問個唔知係咪老闆嘅男人   佢解釋我地知   間餐廳有土耳其菜   墨西哥菜同印度菜喎 ~


Greek Salad with Roast Chicken ( Lettuce, Tomato, Cucumber, Yellow Pepper, Tabuleh, Feta Cheese, Black Olivers with Roast Chicken 


我想食 Feta Cheese 好耐架喇   不過好在食咗 1 嚿咋   因為其一好鹹   其二好滯呢   如果食哂 4 嚿   一定食唔落其他嘢 


脆卜卜雞肉


Fish Curry with 2 Rotis - Boneless Fish cooked in mild curry sauce  里奧大人一見到 d 魚係 boneless 就話食   懶人



Garlic Naan


好油 @@



樣樣嘢都印咗公司名


我仲以為係 d 祈禱文添   原來係地址   都有唔小分店喎


食到 2 點幾就行去 Harbour City   不過行咗唔夠一個圈就走喇   因為真係無咩嘢好行   同埋好焗   我最驚 ~

諗住搭地鐵   但見到 13X 有幾個人排隊   咁想等一陣囉   好感恩唔駛 1 分鐘就有車   仲有得坐   實在太好喇 ~

去埋惠康買布冧   再行下條晨運徑   咁下次夜晚可以行埋   呵 ~

番到屋企 4 點喇   今晚食春茗   所以約咗同事仙姐 4 點 45 分喺地鐵站等   佢又遲咗 5 分鐘   唉   之前佢仲話驚 4 點半喺地鐵站等   驚去到紅磡話遲   但依家佢又遲到喎   5 分鐘唔係多   但對上果次佢又遲 10 分鐘呢   今次好在里奧大人幫我 check 時間   話九龍灣去紅磡   半個鐘實到   所以改 4 點 45 分等好 d ~

去到酒店都係 5 點幾   估唔到咁快 ~

6 點開始   玩遊戲玩咗好耐呀   所以 10 點幾先走 ~

抽到嘅利是 


同仙姐同埋兩個 A/C 同事一齊搭火車再轉地鐵   11 點番到屋企 ~

本來里奧大人話黎接我   我話唔駛啦   叫佢快 d 沖涼好過   咁我番到屋企可以即沖涼嘛   哈 ~

今日頻頻樸樸都好攰   所以 12 點就即瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言