2015年2月21日星期六

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 2 ( Part 2/3) ( 21-FEB-2015 年初三 )

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 21-FEB-2015 年初三 ) Part 2/3

10 點 45 分上車喇   坐 45 分鐘就去到食飯嘅地方   即係 11 點半食 lunch 喇 ~

我地叫佢做 "肥仔"   5 歲人仔   佢媽咪話佢唔止 50 磅架   聽團友講佢行龍王洞嘅時候   要我地同枱嘅細佬抱呀   抱住佢行咗 20 分鐘   聽見到辛苦   哈哈   佢勁唔怕 ( 即係曳 )   一上車就話要唱歌   真係唱哂一首歌架   所以大哥拍哂手   哈哈


坐車沿途   暫時都見有好多屋起緊


店名幾勁


午餐 ~ 竹筒風味

又係有兩個爐   感覺係處身喺好凍嘅地方咁   哈哈


我好感恩   又比我影到食物相   佢地等我影埋先轉架


海帶湯   我無飲呀   驚太涼   同埋驚利尿   坐長途車真係唔敢飲咁多水架


唔知鵝定鴨


花生豬手   無食


我同里奧大人講   下次我會整呢個餸 ~~~~


竹筒入面係筍   所以唔食 lu


我最愛嘅炒粟米   不過佢係糯米栗   咬都牙都軟   哈哈


蕃茄炒蛋最穩陣


炒菜心   好甜呀


飯店出面




11 點 50 分又上車   坐咗 10 分鐘就要落車行去 " 張家界國家森林公園 "   12 半開始行上去   行咗半個鐘頭到啦   又唔係好辛苦   只係凍咗 d   哈哈 ~

開始行條暗斜喇   好在我依家鍾意行路   又唔會覺好攰   可能係啱啱開始行啦   一陣可能嗌攰都未定架   頂帽 feng 哂出黎都唔知   唔夠瞓真係好似顛婆出街咁


好多客棧   我成日將個 "農"家客棧讀咗"衣"家客棧   哈哈


繼續行   令我諗起台中民宿添


Hollyear Inn   好鍾意個名呀  @@


沿途都見到好多山


我問里奧大人敢唔敢食   佢答唔敢


差唔多到喇


到喇



呢張入場卡係硬身架   可以留念   同埋要留番聽日用架


1 點 15 分開始   因為係回頭路   所以阿 man 帶住我地點樣行   再介紹一下咁啦   之後就自由活動喇   人太多   所以有 d 熱   同埋我又無咩心機影相呢   又有 d 餓喎   所以即刻開包童食點心麵食囉   食完又真係精神 d 架喎 ~

我地好多團友都帶帽   包括我在內   帶住頂帽無咁凍架


人呀



名人提字   但咁擺法就好似墓碑咁啦


見到咩呀 ?!?!


另一邊仲多


阿 man 一早叫咗我地小心 d 架喇   最緊要唔好拎嘢引佢   唔係搶咗之後就無架喇



行喇又


母子峰




里奧大人無啦啦影肥仔   笑得又幾甜噃


其實好多山都比樹枝遮住




d 人多到呢   嚇


劈山救母



無諗過呢度係洗手間


我一路行一路心急睇相








襯到絕


好曬呀   所以有 d 熱



度度都咁多人


無得遮蔭


家姐話對 boot 似發霉   CC 就話好 dirty


唔好講笑   真係要坐下先   好後悔無帶朱古力補充體力



阿 man 話之前有條橋比同胞們搖斷咗   我同里奧大人話係呢條   叫佢唔好行   但佢好奇怪點會搖得斷


新年去大陸唔好着紅色衫   因為好多人都着紅色   但最好又要着鮮色衫喎   咁先易認   哈哈



我話要擺呢 d post 影相   因為夠哂經典 ( 老土 )   影完我即走   因為隔離女仔望住我   哈哈



原來阿 man 所講嘅係呢條橋呀   我見全部人都好大力搖架   其實有咩意思呢 ?!   暈 ~~~~




我一見到嘢食就會第一時間行埋去睇



RMB10 有 3 件   類似炸饅頭   里奧大人又唔食   我食咗 1 個半咋   驚太油會肚屙   之後唔買咁多啦


炸薯仔   好似幾好味   不過唔敢食啦   好滯架


呢度有好多嘢食   不過我只敢食炸饅頭   因為好多人食



                  


好似舉高手咁


行番出去喇




喺公園出面範圍   其實都有好多山呢




好似個人呀


2015年到此一遊


好多人都咁樣揹小朋友






里奧大人話小麥好鍾意 "繞"腳   因為已經第 3 次見到   我又係成日唔會企直架   一定會"繞"腳   因為長短腳嘛   "繞"腳會舒服 d



雙手抱住 d 雲


似守護神



阿 man 好多時都講電話   因為要知道依家 d 景點咩情況


肥仔咩都搞一餐   哈哈



3 隻手指


3 點 30 分集合   之後行番出公園出面等車   司機叔叔好好人   諗住開架車入到公園附近   等我地行小 d   但因為我地係大車   所以搞咗好耐   4 點 15 分先入到黎呀 ~

肥仔扭計買呢隻 monkey   按個肚會發聲架   但最搞笑係好似雞啼咁   佢又係咁按按按喎   嘈到暈   佢係都要我幫佢影相   之後就按我相機 d 制   不過我唔比佢掂   呵呵


又起 d 咩呢 ?!



頂唔順要坐呀   哈哈


呢日未完架

2 則留言:

  1. 阴公🐷咯,行了一年的路啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳又唔記得啦 我依家好鍾意行路嘛 一 d 都唔辛苦呢 ~~~~

      刪除