2015年2月25日星期三

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 6 (Part 2/2) ( 25-FEB-2015 年初七 )

Day 6  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 25-FEB-2015 年初七 ) Part 2/2

嘩哈哈哈   仍然係喺長沙市簡牘博物館   但我唔覺得悶   因為好多嘢都無睇過   我好鍾意睇古代文物   我覺得好得意架 ~

( 備料 ) 過程係由備料開始到書寫





( 片解與刮削 )






( 杀青 )







( 編聯 )









( 書寫 )




簡牘嘅制作工具   好似手術刀   哈哈






中間支筆好大支呀 @@



唔同區別有唔同嘅講解員








我好鍾意睇人地寫 d 字




金幣








上圖介紹





我以為做咩擺部 Gameboy 喺柜入面添 @@









上圖介紹



上圖介紹



上圖介紹



上圖介紹




大家好   仍然係我為大家介紹 ~~~~



                         
















上圖介紹





我覺得好似塊餅乾


呢兩塊似餅乾同月餅





                  




走人 lu



睇到 10 點 10 分就坐幾分鐘車去 "白沙古 " 再坐幾分鐘車去 "湘江風光帶 "   旅程完畢喇 ~




好多人都有架戰車



阿 man 講咗地下勁跌架   我真係跣親呀   好在夠大份企得穩   無跌落地下咋   之後里奧大人話聽到阿 man 叫人小心 d   原來係叫我喎   呵






自家制工具   勁 ~~~~


個角度好似我喺度倒水咁   哈哈




@ 湘江風光帶


後生版毛澤東


里奧大人話頭先阿 man 話去呢個景點   唔講時間   任妳地睇   嘩哈哈   影 5 張相都嫌多啦


10 點 40 分開車   車程暢順   呢個時候   又係導遊領隊講多謝說話啦   哈哈 ~

阿 man 話好多謝大家咁合作   咁老實講   我地大家都真係好合作架   同埋個個都好有禮貌   又尊重導遊決定   跟團靠導遊嘛   阿 man 又真係好緊張我地   成日驚我地食得太油   又驚我地唔識路   又驚我地聽唔明普通話   真係好多嘢都親力親為架 ~

佢話呢幾日行程   行車係 1300 公里   我唔知多唔多呀   我估都應該多啦   因為坐車多過行 ( 我無去天子山   所以更加感覺到坐多過行   哈哈 ) ~


11 點 10 分到車站   因為阿 man 驚多人排隊   唔捨得阿 man   居然喊添 ~







阿 man 仍然好緊張我地架   所以睇住小麥點搞


同我地逐一講再見   肥仔仲同佢握手   勁搞鬼   真係人細鬼大   哈


都好多人排隊







11 點 40 分到康師傅   因為我想食呀   里奧大人問我點解咁想食   真係唔知點解   哈哈 ~





依家喺大陸食嘢真係唔平架喇


坐喺度齊齊等上車


真功夫都幾出名架   同埋最緊要乾淨   里奧大人上深圳就會去真功夫食   基本上去大陸做嘢嘅人都識   上次我懶醒問 8 卦食過 "真師傅" 未   佢話 "真功夫" 呀嘛 ?!   嘩哈哈




有藍色同紅色車票   不過無留意係咩分別


全團得我同里奧大人坐另一車廂   可能知我地有電話   所以有咩事即打比佢都得   哈哈




開緊車喇


個個都好忙


話咁快行李位 full 哂喇


其實咁樣托個喼上去都好危險   好易整親條腰架   我咁矮   都應該托唔到上去添呀


仍然陰天


3 點 50 分到廣州喇    一出車站就已經 feel 到潮潮濕濕   立痴痴呢   勁想番番去張家界呀   哈哈


4 點 10 分開車   6 點 10 分 到香港   好感恩唔塞車呀 ~


車   仍然係 5日前嘅 22 同 90



最鍾意寫呢 d 意見調查表   不過我只會寫好嘅   好有鼓勵作用嘛   同埋真係好感激佢地嘅照顧   但如果唔好嘅就唔會寫呢張表   懶得寫呀   哈哈








我覺得咁樣睇好靚咁呀



感恩呀   全程車程暢順   所以 5 點 40 分到深圳灣口岸喇


仍然仲係團友   哈哈



鹹蛋黃



到香港唔知邊度喇 ~~~~


呢日行程完畢

打的番屋企   抖到 8 點先去大快活食嘢   我好飽呀   所以同里奧大人 share 食煲仔飯   講明佢要食 8 成先叫架 ~


沖埋涼就執嘢   好在去大陸無嘢買   所以就咁執衫就搞掂   不過整依樣整果樣   差唔多 12 點幾先瞓   好在聽日唔駛番工   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 早笠子..早呀!
    雖然我唔返大陸~不過張家界真係幾靚..又古色古鄉
    衰在天氣唔好囉~旅行落雨最無mood
    攪咩呀..導遊都唔捨得~平時同我食完飯..又唔見你唔捨我過喎(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 午笠子午啦 ~~~~
      其實大陸好多景都好靚 不過真係唔好過年去囉 實在太多人喇 驚 ~
      落雨係無乜 mood 架 但我都預咗會落雨 最緊要係唔好塞車就真 ~
      咩呀 我一路坐車一路喊架 妳唔知咋 ~~~~~~~~~~

      刪除