2015年2月23日星期一

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 4 (Part 1/4) ( 23-FEB-2015 年初五 )

Day 4  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 23-FEB-2015 年初五 ) Part 1/4

行程 ~~
寶瑚峰 ( 包遊船 ) RMB180/人 --> 絲綢店 --> 土家風情門票 (RMB150/人)
古丈 - 紅石林國家地質公園 ( 海底奇觀 + 奧陶海底 + 彩色石林 + 千層石林 + 天池 + 小龍峽 ) --> 酒店




6 點 morning call   雖然早餐唔好食   但都照樣 5 點 45 分起身   咁可以快 d 食完再番酒店休息好過 ~


真係覺得自己堅勁   到呢朝早仍然唔知道教錯光圈   所以又係濛查查   不過唔理喇   照 PO 出黎   留個記錄咁呢


呢碟完全好似無帶 3D 眼鏡睇 3D 咁呀   真係望多 2 秒都頭暈   哈哈   所以里奧大人幫我揀呢兩日嘅相   佢話睇到想暈想嘔   嘩哈哈哈哈   之後佢話唔幫我揀 lu    呵呵




我嘅早餐   真係唔想食架   但無嘢落肚又唔得   早餐對我黎講係好重要家嘛   但呢幾日 d 早餐 。。。。。。


7 點半出發去寶湖峰    不過因為唔比大車上去   所以 7 點 50 分落車行咗差唔多半個鐘就到喇 ~

其他團都咁早出發


得呢間超市咁早開咋


勁呀呢   比我影到咁   真係頂自己唔順呀   但出黎效果又幾特別喎   呵呵


無啦啦又影到喎


里奧大人又偷影我   同佢鬥閃過   哈哈


8 點 25 分坐船   8 點 50 分就落船    之後仲要行條樓梯落山   勁驚呀 ~

呢架雨傘電單車設計唔錯喎


去廁所先



行緊嘅係一條條鋼鐵定木呢   唔記得添


齊齊吹水   講緊肥仔 d 搞笑嘢


行上去喇   woo



突然間覺得中間嘅山型   好似隻大猩猩咁


排隊入去喇


有講解員沿途介紹


呢條瀑布   喺 "阿凡達" 有出現過架


好似一個人企喺度咁



阿 man 話佢睇度寫咗 d 咩字   我話我睇到係 "飛流界峰 "


企喺後面 d 團友就以為阿 man 真係睇到咁勁   哈哈   不過阿 man 都係話睇下面塊石先知個山係刻咗 "飛流界峰" 呢   我都係啦   哈哈   其實佢有講過點樣刻上去架   可惜我唔記得呢


暗斜   今朝我又好 ok 喎   行上去唔覺得辛苦   反而覺得郁下好舒服呢



我見到個人樣呀   係 dup 低頭笑緊呀 ~~~~


有對眼喺度望住妳   呵


條樓梯點行好呢 ?!?!


繼續行   個個都雙手插袋   因為真係好凍


又會就咁寫個 "園" 字咁得意嘅   遠睇 d monkey 係一 pat 哵黎架喎


相傳話行呢條橋   好似帶住 d 幸運定咩   總之唔可以望番轉頭   唔係 d 運就無哂喎




寶峰寺   不過我地唔係行呢邊


見到條樓梯嗎 ?!



肥仔要自己行喇   幾唔開心呀   哈


好大霧   好有仙境 feel


有個亭


再行行行


睇唔到咩字添


勁多青笞


咁睇都好正架   因為香港無呢 d 山型   如果有就好 lu


里奧大人次次都行最尾


行去坐船   坐 20 分鐘要 RMB180/人   講真   就算 RMB180 兩個人都覺得貴呀


呢 d 先係排隊行嘛   哈哈




架船係咁嘅


都泊咗好多船




似咩呢 ?!   係無嘢似   哈哈


到咁上下就有人出黎唱山歌   向人地唱山歌係示愛嘅一種   妳鍾意人就要唱山歌回應架喇   同埋佢地鍾意用歌唱形式表達情感   我 d 五音不全又無氣嘅人   真係唱一句就已經比人打。。。道回府架喇


其實真係靚   但我真係好眼瞓囉


真係唔知想影 d 咩   嘩哈哈哈哈


come on   比 d 反應好喎   哈哈






零舍舍生長喺湖中間


手掌呀


2 隻手指


V 字


好似幅山水畫


咩呢



似駱駝


我覺得好似一嚿嚿山砌上去咁


人樣呀


繼續飄 ~~~~~~~~~~



又黎唱山歌喇   今次呢個係男人   我睇見佢就覺得凍喇   哈哈   同埋覺得佢好悶囉   得一個人   如果無人睇   真係坐成日 ~~~~~~~~


皺哂眉   唔知乜事


似條魚游緊上黎呢


有條橋喎   唔知行去邊呢 ?!


咁樣睇似一個人


又好似隻狗   所以真係三分形象七分想像喇   哈哈


有個人樣喺度架   仲係八字眉添


佢教我地講 " su we "   好似係多謝咁解


呢舊石好出名架   好似話似個人


打 X 樹枝


距離地面好遠噃   中間打橫果條先係地面


里奧大人向下影   我就唔會啦   向下望勁驚架   頭暈兼腳軟呢


我鍾意睇呢 d 石


山月亭


好驚囉   所以捉實扶手   都唔理 dirty 唔 dirty 喇


已經驚架啦   仲講呢 d   哈哈


小麥知我驚呀   所以指住條樓梯   話一陣要行果條樓梯呀   衰


如果要行呢條樓梯   我堅會喊

                    

驚呀   所以用錯力落樓梯   慘


行到呢度無咁驚 lu


有嚿大石凸出黎   好在樓梯夠闊




到地面就笑番哂   哈哈   但點都要掂住 d 嘢   先覺得安全   哈哈


另一邊


再望番上去


去睇娃娃魚


好大條架   有 3 尺左右



睇到瀑布



買手信嘅地方



個名好恐怖   我覺得煲完碗嘢係血紅色同埋好腥




到寶峰湖喇


d 人好鍾意跳住黎影相   想跳到條橋爛咗為止 ?!?!




好多好大條嘅魚   唔知點解   我覺得好恐怖   就算喺香港見到都覺得好恐怖


我企喺度對腳就好自己咁"繞"架   我覺得咁樣好舒服


又出去喇




出口先睇到介紹


行去坐車


9 點半到絲綢店   差唔多 10 點 45 分開車去飯店 ~

去到絲綢店喇


好似復活蛋   好想食嘢呀   哈哈





講解點樣整絲綢   我一路影一路聽架



好似蜆肉


有 2 粒蠶蟲


拉到咁大塊   勁


呢一嚿勁咯


可以拉到咁呢


里奧大人鍾意影哂所有嘢之後   再等無哂人就再影多張


介紹乜嘢先係真正絲綢



吹白煙的


個個都好留心聽架


等緊妳拎走   哈哈   我好驚睇簡體字   會成日睇錯   我初初係睇到 "蛋絲被"   哈哈


仲有 Angry Bird   唔係應該整 Frozen 咩



無嘢做就同肥仔玩啦   佢成日拎媽咪部手機影相   一影就影幾張好搞笑   之後我同里奧大人講佢識補飛影多幾張好勁喎   但里奧大人話佢都無對焦   大佬呀   5 歲人仔咋   想點呀   構埋圖好無 ?!?!


我地幾個團友一齊坐床   攰丫嘛   之後員工拎 d 膠椅比我地坐   呵


呢度 d building 都好得意喎



真係坐得勁舒服架   初初奇怪點解無啦啦喺座位隔離擺垃圾桶   因為好易踢到家嘛   後尾就知覺得佢好重要   因為個個一上車就食零食   佢成日都常滿架   好在唔係喺我隔離   唔係我會擺佢喺另一邊   哈哈


頭先我行行下   里奧大人個樣突然勁驚咁同我講  " 做咩妳條褲發哂霉嘅 ?!?! "   唔係嘛老公   成條發霉褲點會唔知架   暈 @@ ~~~~


11 點半到餐館   食早飯呀   今餐係加餸   因為之前有一餐無食到   所以退番錢   每人都係退番 RMB 1X    大家拎出黎加餸好過咯   所以今餐最好餸呢   哈哈 ~


農家宴

呢個野山菌湯超級好味   好香菇味呀   不過之後再飲就變得太濃   無咁好飲


最緊要係熱辣辣


好大窩架


人手造嘅麵   我地覺得無咩特別喎   好似壽桃牌果 d 咁囉











大嫂成日買街邊嘢食   勁   不過我覺得咩都買黎食   其實真係好開心嘅   可能我為食啦


電單小貨車


唔會養黎食嘛 @@


      
呢日未完架

沒有留言:

發佈留言