2015年2月23日星期一

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 4 (Part 4/4) ( 23-FEB-2015 年初五 )

Day 4  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 23-FEB-2015 年初五 ) Part 4/4

Yeah   9 點到咗古城區喇   之後就轉 shuttle bus 呢 ~

到鳳凰古城   入城要比錢架


好多人企喺度等   我最緊要看住袋零食   哈哈



入去古城沿途影架   不過一陣就可以慢慢影呢



10 點酒店大堂集合   阿文帶我地出去行   教我地點行   教完就自由活動   其實地方唔大架   不過黑媽媽   好難認路囉   好在阿文教咗我地咋 ~

鳳凰古城 ( 獨家住宿  ~ 鳳凰江天旅遊渡假村 ( 四星標準 )

我地住嘅酒店



小麥又係一企就繞腳



大陸地方真係好鍾意金色擺設



全部團友企喺度等



間酒店無電梯架   好在我地 3 樓咋


得一張團體票   所以每人都影一張做 record   因為驚一陣比人 check 呢



出發喇



地標
















好多嘢食



夠哂火喉


佢都閃架   仲以為佢唔會閃添   哈哈


瞓哂覺


周圍行下




好多民宿   住喺度肯定好嘈   哈哈


                      
                                  
                  


呢隻鳳爪都幾恐怖


人嘅倒影好得意






有個搭


成條街都擺哂檔口仔









                      

靚架   不過我唔買喇


嘩   有對腳好恐怖呀   哈哈





其實真係好靚   但可惜啦。。。。




行去買杯麵做早餐呀


孫悟空都出埋黎行


11 點半先番到酒店   沖埋涼   12 點幾先瞓   今晚最遲瞓   但聽朝仍然係 6 點 15 分 morning call   可以瞓多 15 分鐘覺得勁好架喇 ~

番去休息喇





有件藝術品

 
個浴室乾淨到呢   對門又爛   沖涼有難度呀

                

望出去 ~~~~


早餐劵



明明揀 "康師傅"   點知番到黎先知係統一   因為佢地又係紅色包裝   不過統一呢個牌字嘅  product date 係 1 月   所以我地先買囉


RMB10一套   好貴啦



呢日行程完畢

2 則留言: