2015年2月7日星期六

團年飯 @ 姑奶屋企 ( 官塘 ) ( 7-FEB-2015 禁 )

蒸魚


茄汁蝦   今次都幾大隻   食幾隻都飽飽地 lu 


炸豬扒 - 我無食呀   佢地話炸到好乾


冬菇魚肚鴨掌


白切雞 / 豉油雞 - 都唔熟嘅   大姑奶仲話叮完會熟   但事實叮完都唔熟囉   佢仲堅持話係熟   後尾個個都叫佢一定要去蒸熱呀   仲話衰過出面買果 d 雞   大佬   生雞嘅點食呀   有 d 暈


滷水鴨 - 2 姑奶老公拎黎架   唔記得邊度好出名嘅鴨喎


腐皮卷 - 2 姑奶買架   $5/條   又抵喎   因為食一條都好飽肚   我覺得最正係全素呢


炒雜菜


滷水紅腸雞翼 - 兒生女朋友整架


炸春卷


生果


( 7-FEB-2015  SAT )

之前家姐約咗我今朝食早餐   不過咁啱姐夫約咗朋友裝車嘅鏡頭   所以唔同我食   家姐話好衰咁   咁我又唔覺咩衰囉   我覺得仲好   因為我依家唔食紅肉嘛   咁去 Oliver's 又得腸同包   所以唔去食仲好   哈哈 ~

咁尋日 8 卦又約我去食早餐   咁去試新嘢啦 ~


真係呢   又係 11 點幾先忙   好在放工前啱啱做哂咋   可以準時走 ~

約咗里奧大人喺鑽石山地鐵站等   之後我到車站入面   佢就啱啱到   不過佢話車廂好迫   所以唔出黎   一齊喺太子站等   再去深水埗喇 ~

佢想換電話套   之後行錯方向   我都黑黑地面   佢仲賤   無啦啦發哂脾氣話 " 買唔到咪唔買囉 "   都痴 Q 線   不過感恩最終都買到   佢依家發顛   我唔會又發顛架   因為我覺得咁樣好煩   比着以前真係好大聲話番佢架   所以當中我覺得神真係改變咗我呢 ~

我嘅魚腐削搖麵 ( 清湯底 ) - 我一定會加辣菜甫   所以要清湯底


里奧大人嘅牛丸油渣削搖麵 ( 酸辣湯底 )


食完嘢就去搞 d 嘢先   之後就去將軍澳買嘢喇   買完都差唔多 7 點   要去姑奶屋企食飯喇 ~

買咗 $40 ( 1 磅 )   立立雜雜最好   無咁悶嘛


我買咗 8 粒同家姐 share   我對硬糖無咩興趣   因為我會咬糖   食喉糖都會咬架   里奧大人同家姐會覺得我好怪   哈哈   


$78 ( 1 磅 )   我買咗磅半   之前里奧大人話見到佢上司買豬肉粒   我話無見過喎   之後上網搵   原來真係有   因為我多數食牛肉粒嘛   所以佢見到即買磅半      


食到 9 點幾就走 lu   2 姑奶車埋我地番屋企 ~

都唔徑步喇   所以即沖涼   勁攰呀   好似咩都無做就 11 點幾咁   又要瞓啦 ~      

沒有留言:

發佈留言