2015年2月24日星期二

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 5 (Part 1/2) ( 24-FEB-2015 年初六 )

Day 5  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 24-FEB-2015 年初六 ) Part 1/2

行程 ~~
鳳凰古城 --> 散文作家沈從文故居 --> 國家第一任總理熊希齡故居 --> 陳寶箴世家博物館 --> 東門城樓 --> 崇德堂 --> 沱江 ( 乘船遊覽 ) --> 虹橋風雨樓 ( 約 5.5小時車程   但我地坐咗差唔多 9 個小時 @@ ) -->長沙 皇冠假日酒店 ( 五星標準 )

因為今朝唔出去食早餐   所以可以 6 點 15 分起身   之後食杯麵喇   呢餐係最好味嘅早餐   因為夠熱呀   哈哈 ~


抖陣就沖涼   執好行李   之後 7 點半集合   行完再番黎 check out ~



我初初以為係鏡黎架   之後見到有人經過   先知原來呢間酒店都好大間囉


阿 man 教我地點行



好老土呀   哈哈


行喇喂


酒店附近好多食肆



由虹橋過去   睇哂所有嘢就入番虹橋睇嘢喇


好多舖頭都未開   正常嘅   朝早 8 點唔夠喎


估唔到有中國旅行社



好多食店


人氣店 ?!


古色古香


好鍾意呢 d 巷仔

                      

                 

人同車一齊行   唔知夠唔夠位呢 ?!

                      

有間天后宮

                   

@ 崇德堂 -  門口有對龍鳳




我想坐   不過我份量太勁   驚一坐佢就冧落黎   哈哈





咁靚嘅嘢   真係要好好保存啦


另一邊






外圍


@ 散文作家沈從文故居





阿 man 話呢本書好出名


老實講   我依家都幾鍾意參觀故居   因為好有歷史價值嘛   如果有時間   我會慢慢睇架   但因為係春節期間   勁多人去睇   我想企定定睇耐 d 都唔得   阿 man 話之前有另一團友話   點解咁快睇完 ?!   團友話佢唔想睇   但一行入去就比人迫住  迫下迫下  迫到出口   哈哈


d 字勁靚   我可以睇好耐   但唔係睇內容   哈哈







係真人黎架


佢揹住 1 嚿未解凍嘅豬肉


獵人


8 點半咋   都好多人囉


@ 陳寶箴世家博物館











                        







                       


地方都好大


唔知係咪因為間房暗   加埋 d 傢俱又係深色   我覺得好陰暗   所以我影完相   睇多一陣就走 lu




本書已經 52 年喇



好似呢埋偷食咁   哈哈






冬菇樹   哈哈


超勁難得無人啊 ~~~~










                           




倒一大桶油   如果屋企有呢桶油   真係可以十年


醃酸嘢 ?!





好一個遊客


成團人湧去買   哈哈


送貨電單車   我地買完   寫房間號碼喺膠袋   佢地就會送貨   唔駛我地拎黎拎去   good
service


正呀 ~~~~



唔同味道



正貨也


開放式



真係唔知薑糖係咁   外型好似樹枝


用人手剪   我覺得真係剪到手痛囉



好味到喊   嘩哈哈   肥仔阿媽帶咗呢個花花頭 cool   我覺得好似顛婆   哈哈



勁想大大力拻佢臉豬 dum


濃厚新年氣氛


民宿 ?!


到鳳凰城



里奧大人送對翼比我   作為情人節禮物

                            



個髮飾好靚啊 ~~~~






街頭表演 ?!   有人行埋去影相   之後表演者當然要妳打賞啦 ~~~~


有隻黑狗瞓喺度架   但唔應該用鎖練 "cool" 住佢囉


紅 ~~~~


里奧大人話用黎取暖   我初初以為係比人點煙架   哈哈





婆婆好有 heart    着哂全套民族服裝擺檔


行地板


真係每一步路都要好小心行   大佬   成塊爛地板就咁擺喺度   好危險啫


應該唔會跌落地啩 ~~



衝呀



@ 國家第一任總理熊希齡故居


                     




                  

應該係廚房啩


load 呢張相   以為中間好光嘅電視機   所以真係 load 相 load 到眼都花埋   哈哈


驚呀   所以求其影完即走   load 相先知影到咁   哈哈   但 其實張床好靚







又會有人晾衫嘅 ?!?!



當願望池 ?!?!?!?!?!?!












好多剪報





個 "十" 字好得意



一出到去又見到街邊檔


叫人比錢 ?!


咩答呢 ?!   見好多買薑糖嘅舖頭都有



去咗幾日啫   里奧大人對鞋就勁 dirty


呢日未完架

沒有留言:

發佈留言