2015年2月25日星期三

衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 Day 6 (Part 1/2) ( 25-FEB-2015 年初七 )

Day 6  衝瘋鴨仔團 @ 張家界 6 天武廣高鐵路團 ( 25-FEB-2015 年初七 ) Part 1/2

行程 ~~
長沙市簡牘博物館 --> 白沙古 -->  湘江風光帶 --> 長沙 ( 乘武廣高速鐵路和諧號   車程約 2個半小時 ) --> 廣州 --> 香港

今朝 6 點 45 分起身   食埋早餐就番房抖下 ~



我初初以為係鏡添



開餐喇


搵個靚位



好似好忙


我係第一位客人   哈哈


擺設都唔錯架


好多嘢食


菇類唔太啱我




炒粉麵飯 d 蔥花   次次都好細粒   我鍾意呀




晨早流流唔想咁齋   哈哈





This itrm ?!?!


我成日讀咗 "狗"粮窩頭 ~~~~


好似好熱咁   正呀


食飽最穩陣



熱牛奶 / 熱豆漿







甜品區




粥呀   正


好多配料






煙肉無咁紅架   係我影到咁色咋



我勁鍾意食餃子


健康區   哈哈



唔同煮法嘅蛋




已經凍啦   見到 d 冰更加凍   哈



我鍾意個樽多 d

                       

淥粉麵



擺到好似 display 咁   我問人飲唔飲得先敢拎呀




大麥粥   諗住試新嘢   點知唔熱嘅   仲諗住食粥係最穩陣添


搞咩嘢呀   d 嘢又係唔熱嘅   嗚嗚嗚



原來個包係咁得意嘅   成隻冬菇咁


炒粉其實好味   因為好多蔬菜絲   好有口感   可惜太油   同埋唔熱   唔敢食咁多


唔知係咪呢幾日食得齋得滯   所以突然覺得 d 煙肉勁鹹   但其實塊煙肉脆卜卜好味   不過就唔係咁想食   同里奧大人講話好好食   係都要比塊佢   比佢識穿咗我唔想食   哈哈


又係唔熱   正確黎講係凍


里奧大人食嘅


我發覺里奧大人食早餐時   都好鍾意呢 d 甜點黎食架喎   可能呢 d 飽肚都未定


天氣好凍   真係要飲啖茶   熱熱個身


原來有咖啡架   都 ok 好飲呀


望落去係 Lobby


番香港喇


我同里奧大人講   擺 d 沙做擺設都幾搞嘢   佢話係比人掉煙蒂   oh   我無諗過酒店可以食煙嘛




8 點半 lu


個琴真係彈到架   因為肥仔係咁彈彈彈   哈



喺另一邊門口上車


上車喇   我地尋晚係住皇冠假日酒店   係成個旅程最正嘅酒店


酒店對面



9 點出發去長沙市簡牘博物館   今日景點唔多   可以慢慢睇   哈哈 ~

到喇   仍然落雨呢



個地爛成咁都得 @@



得我地成村人參觀   哈哈


                                  

要安檢架


咩意思呢 ?!


前言





                         



仲睇到 d 字   勁呀



唔知咩   哈哈



讀解員介紹   咁樣真係好好多   生動 d 嘛   不過如果係廣東話更好   哈哈





好多嘢睇


                   


好多形制






呢日未完架

沒有留言:

發佈留言