2014年6月10日星期二

榨菜肉碎炒豆角 + 台式古早肉燥糉 ( 外賣 ) ( 10-JUN-2014 )



( 10-JUN-2014  TUE )

尋晚瞓得唔錯   不過仍然唔想起身   仲係想瞓耐 d   不過唔得啦   懶床之後搞到之後會好趕咁   唔係咁鍾意 ~

早餐食芝腿治烘底喇   其實食唔哂   但難得烘到咁靚   如果隔幾個鐘食就好難食   咁唯有食埋去啦 ~

菇場忙到呢   完全無停過   最慘係做 report   對住 d 數字   睇到眼都濛   慘 ~

Lunch 同 PMS 出去食   我話去食酸辣米線   因為我勁想食呀   哈哈 ~   


忙呀忙   放工都未做完架   不過唔理 lu   好鬼攰 ~

今晚唔駛買餸   番到屋企真係要抖 10 分鐘   之後即開機洗衫同煲菊花茶   再預備埋晚餐   7 點開始煮飯   咁啱里奧大人話放工   好感恩呀   因為佢咁早放工呢   咁可以等埋佢一齊食飯 ~

里奧大人番到黎同我講   話管理員見到佢咁早番到黎都好愕然   仲話太陽由西邊升起   哈哈   因為管理員成日都同我講里奧大人晚晚都好夜放工   好難得咁早番到屋企呢 ~   

是日懶餐 - 榨菜肉碎炒豆角 + 台式古早肉燥糉 ( 外賣 ) 

榨菜肉碎炒豆角 - 尋晚里奧大人食唔哂 d 榨菜肉絲   咁我諗住撈米粉食   不過真係好多肉   所以用埋黎炒豆角   都幾好食喎   但份量好多   我又食咗碗菜心苗   所以食剩 2/3   咁留番聽日做 lunch box 啦 ~      

台式古早肉燥糉 ( 外賣 ) - 呢隻糭係去旅行之前喺太興拎架   但無時間食   好在無壞咋 ~

沖埋涼就休息喇   今晚 11 點瞓喇   真係好攰呀   哈 ~

沒有留言:

發佈留言