2014年6月29日星期日

富田和食亭 @ 佐敦 ( 29-JUN-2014 )



超勁鹹呀   鹹到咀唇都 "乸" 算埋   唉

( 29-JUN-2014  SUN )

今朝里奧大人教錯鬧鐘   所以差唔多 11 點先醒   咁番唔切教會 lu ~  

梳洗完都 11 點半   要即落樓食早餐喇   仲要等 15 分鐘添 ~


食完番屋企抖陣   大食表妹話婆婆今日出院   所以諗住去佢屋企探佢   點知有小小燒   所以就出唔到院   咁我地就去醫院探佢啦 ~

3 點出門口   同里奧大人去荷里活廣場食 tea   之後拎西褲   搞掂哂就即搭地鐵去醫院喇 ~

香茅雞翼撈檬

香茅豬扒金邊粉

去到都 5 點   啱啱探病時間   見到細舅父舅母同細姨姨丈同工人已經喺度   不過只可以 2 位入去探   佢地比我地入去先   婆婆胃潰瘍   所以無咩胃口   不過我話點都要食 d 嘢   唔係無哂抵抗力嘛   咁差唔多半個鐘之後就出去   到細舅父舅母入去喇   咁啱大舅父同表妹夫都黎咗   要輪住入去嘛   所以喺大堂傾計   一傾傾到 6 點半   之後我同里奧大人再入去探婆婆   探多陣就走 lu ~

其實未餓   不過唔想撞正食飯時間   所以去食嘢先囉   唔想諗   所以去富田食壽司 ~

食完就行裕華   之後就坐 van 仔番屋企喇   里奧大人去徑步   我就番屋企沖涼休息喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言