2014年6月22日星期日

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 22-JUN-2014 )

生煎鍋貼 - 都幾多肉汁    


干扁四季豆 - 越食越鹹      

排骨粗炒 - 好油呀  同埋無味嘅      

( 22-JUN-2014  SUN )

今朝 10 點 15 分自然醒   之後都起身食早餐 lu ~

去太興食早餐   好感恩等 5 分鐘已經有位   因為初初諗住等好耐呢 ~

超級大碗    食極唔完咁 @@   

食完就番屋企抖陣   沖埋涼就陪媽咪去飲茶喇   又食食食   哈哈 ~

諗住媽咪都係黑臉架喇   但今日又無嘢喎   仲猛咁問我食咩食咩   同尋晚係判若兩人   所以同媽咪 12 點半飲到 2 點半   再陪佢買衫啦   之後我番媽咪屋企   媽咪就去做運動 ~  


原來已經 3 點半喇   今日我帶埋電腦上媽咪屋企 resize 相   太專注整相   真係有 d 想嘔 ~
   
媽咪 4 點幾都番黎 lu   咁傾下計   之後佢沖涼整嘢   我就繼續整相   想快 d 搞掂 ~

差唔多 5 點半   電腦嚿電差唔多用完   話得 23 分鐘用電量喎   雖然仲未整完   不過我都差唔多收工   但其實濕電點解會用得完囉   因為里奧大人特登叫我帶濕電   咁就一定唔驚無電家嘛   奇怪   一陣問下佢先 ~

打比里奧大人想食咩   佢話想去上海婆婆食排骨炒粗   咁是但啦   我差唔多 6 點 15 分都去到   咁即刻 line 里奧大人話到咗啦   不過都知佢無睇 line 喇   因為我見到佢行另一邊   仲要坐低添   我即刻叫佢過黎坐呀 ~

叫完嘢食之後   我即問佢點解電腦會提我用電量只得 23 分鐘嘅   佢話無可能喎   但我插得啱架喎   之後佢問我有無插插蘇呀    嘩哈哈哈哈哈   係無嘅   唔怪得會用哂 d 電啦   實在太論盡喇我   哈 ~

食完就去百佳買雪糕   之後番屋企喇 ~

今晚 11 點半要瞓   好在都眼瞓   呵 ~

沒有留言:

發佈留言