2014年6月4日星期三

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 5 (Part 1/3) ( 4-JUN-2014 )

( 4-JUN-2014  Day 5 Part 1/3 )

今朝瞓到自然醒   不過都教咗鬧鐘   最遲 11 點半起身   話就話無咩嘢好睇好玩   但周圍行下食下都好丫 ~~~~

一出酒店就聽到好鬼嘈   好似打到黎咁   再望上天空見到有 5 架軍機喺一閃而過   嘩   我覺得好震撼呀   我第一次見架咋   之後好好彩再見到一次   不過一定影唔到相啦   咁鬼快   不過比我見到都已經開心到爆炸架喇   哈哈 ~

去 Burger King 食早餐   因為里奧大人驚我熱   所以唔去巴剎   改為去 Burger King   起碼有 d 冷氣嘛 ~

Eggs & Sausage Platter ( SGD 6.95 )   真係唔平喎   差唔多要 HK$43

我對薯餅無興趣架   但呢度嘅薯餅真係超超超超超好味呀   好脆同埋有 dd 辣咁

驚唔夠飽   所以里奧大人話加隻熱狗   好似 SGD 2   不過唔好食囉   麵包都無烘嘅

咖啡比香港一杯嘅茶餐廳大杯嘅   差唔多係麥當勞嘅中杯汽水 size

糖同奶都大包 d 架

食完就即行番酒店喇   要爭取時間 ~

想落雨咁噃


聽日真係要認真行下 Bugis Street 先得咯   呢間舖頭   哼 ><

其實最緊要係有冷氣   所以行幾十次都無咩所謂   哈


好多小食  但我覺得如果係飲品就更加吸引   因為好熱呀   哈

好多手信

如果香港嘅花園街係咁闊落就好 lu

番到酒店沖埋個涼就出發去 Singapore Zoo 喇   我地會坐 MRT 再坐 138 號巴士 ~

黎料喇

對面就係 MRT 站

我覺得呢架巴士好靚好乾淨   同埋坐得好舒服咁

一程要 SGD 2.2   我覺得其實交通費都唔係平   等同香港嘅過海價錢

買咗個咖啡包試下   不過番到酒店先記得食   仲比我壓到扁哂添

空間好大呀   羨慕


無咩人


好多站

如果次次坐地鐵都係咁情況   妳話幾好呢   我指喺香港呀   哈

同埋最鍾意係個扶手位   多人扶住都無問題

喺呢個站轉線


好似讀 "多 B 哥 "

好大呀   行錯路要行翻轉頭都幾慘

好靚呀   立體嘅


無咩人真係好舒服


咁都 12 點半 lu

到 " 柯 Mo Q "

指示好清楚啦

坐喺度等巴士真係好舒服   新加坡好多設計都好細心   讚呀

香港係左行右企   新加坡係左企右行

心心急急頭 dup dup


啱數


上車喇

呢個位比較闊   原來係 for 一個大人同一個小朋友嘅   真係好細心

隨時 ready   唔樣衰唔影   哈   正常位係咁架   不過都坐得好舒服呢

NO ASSAULT ON BUS CAPTAIN   即係有人打過司機啦


呢架的士好靚呀

原來都差唔多 1 點   所以食埋嘢先入去   唔係一陣要出番黎食嘢就煩喇 ~


到喇   不過想落雨咁   要行快 d

終於落雨 lu

1 支 100 plus 要 SGD 3.5 ?!   搶錢


我地食嘅餐

load 相嘅時候覺得奇怪   我記得明明買 1 個餐家嘛   點解會有 2 包薯條出現嘅   原來......

呢包 Chili Sauce 甜甜辣辣超好味呀

呢日未完架 ^^

4 則留言:

  1. 3.5 一支 100 號 ! 唔知係咪 tag 錯價錢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 表..3.5 一支 100 號 我真係以為自己睇錯架 @@

      刪除
  2. 之之之~~ 最近幾好嗎^^ 好耐冇同你say hi喇 之媽身體有冇好番啲呀 呢排終於冇咁忙喇 遲啲番工試下偷偷上網先 hehe
    我都未去過新加坡呀 係咪好熱架 好唔好玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木之之 long time no see see 啦 ~
      我依家都係好難得會得閒呀 哈哈 ~
      新加坡超級熱 好唔好玩好個人喎 我就覺得麻麻啦 嘩哈哈哈 ~

      刪除