2014年6月7日星期六

十勝牛 @ 九龍灣 ( 7-JUN-2014 )

魚生冷麵沙律

日式炒野菜

大和牛肉鐵板燒

烤雞軟骨粒

鹽燒鯖魚

地獄湯餃子烏冬

石鍋咖哩豬扒飯


土佐豆腐

希靈魚壽司 / 螺肉壽

芝麻八爪魚壽司

甘筍汁 / 西瓜汁

( 7-JUN-2014  SAT )

發達咯   又瞓到自然醒   不過都係瞓到 10 點醒咗 lu ~

今朝行遠小小去海景食早餐   食完要即番屋企喇   因為冷氣師傅 11 點半到呀   好感恩佢咁早到呀   因為佢本身話要 5 點先到   但今晚約咗姑奶食飯   所以想佢早 d 黎整囉 ~


我好鍾意呢 d 凍飲杯   感覺真係好冰凍咁   哈  

換房嘅冷氣   拎廳嘅冷氣去洗   8 點半拎番黎   咁都好   可以食埋飯先番屋企 ~

搞到成 2 點   執好 d 嘢去大快活食 tea   不過唔餓都要出去   因為廳無冷氣嘛 ~


里奧大人對我非常之好架   我喺書房嘆住冷氣寫 blog   佢就喺廳做公司嘢   嘻嘻   不過又唔會好焗   因為開埋房冷氣   迫 d 冷氣出廳   唔駛咁焗 ~

今晚去舖頭   所以我地 5 點要出門口喇 ~

放低嘢就去 2 姑奶屋企坐   佢又搬咗喺附近   一次探 2 個姑奶都唔錯   哈哈 ~

坐到 6 點半就出去食嘢   發達啦   今次去另一邊食嘢   仲食日本嘢添   唔洗食頭柚豬扒    嘩哈哈哈哈 ~

8 點又打的番屋企喇   師傅 8 點 45 分先到   佢整完冷氣   我就即沖涼喇   之後又寫 blog   里奧大人仍然做公司嘢    meme 摩摩   今晚又12 點瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言