2014年6月8日星期日

譚仔 ( 三哥 ) 雲南米線 @ 九龍灣 ( 8-JUN-2014 )

尖椒皮蛋

過橋米線

( 8-JUN-2014  SUN )

換咗新冷氣機真係靜好多呢   感恩感恩 ~

10 點起身   食完早餐就番教會喇 ~


崇拜完畢就去百佳買生果   依家香蕉真係貴咗好多   買咗 6 隻要 $9.5   不過其實我鍾意食香蕉   因為一拻就食得   哈哈 ~

番到屋企就執相啦   到咗 2 點半都未餓   又唔想因為叫外賣   而特登叫 2 個餐   所以又食 Pandan Cake   又叫里奧大人試喇沙杯麵   佢話奶味重喎   唔太 like   依家我好大鑊   因為買咗 3 個唔同味道嘅杯麵   佢已經有 2 個味道唔鍾意食   不過唔緊要   我拎番菇場食   呵呵 ~

里奧大人做公司嘢   我就執相   唉   我太集中精神執相喇   搞到勁想嘔 ~

6 點半去食嘢   之後去 Market Place 買生果   今晚 d 煙霞好勁   所以焗到超級辛苦呢 ~

番到屋企都 8 點咯   即沖涼喇 ~

無啦啦落大雨   咁都好   無咁焗熱 ~

今晚 12 點先瞓   希望聽日有精神番工啦   哈哈 ~

2 則留言: