2014年6月3日星期二

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 4 (Part 1/3) ( 3-JUN-2014 )

( 3-JUN-2014  Day 4 Part 1/3 )

又係 8 點 morning call 呀   我地都係早半個鐘頭起身呢 ~~



我都係食呢個牌字嘅 Yogurt


有酒同酒杯   如果有人開黎飲就搞笑

尋朝唔見有呢兩樣配料喎

今朝坐呢度食早餐   張 sofa 林到呢   一坐低就笠哂落去   所以叫里奧大人坐   如果我坐   驚佢睇唔到我   嘩哈

又黎影幾何線條

我嘅早餐

牛角酥好味喎

自己去完大陸之後   我開始鍾意食粥   定係因為西式早餐食到厭呢   哈

Blueberry 味道   正呀

里奧大人嘅早餐   之後佢再食其他嘢   不過我無影 lu

我覺得呢幅好似單車

呢幅似鑽石

呢幅勁似 pizza   滿腦子都係食食食   哈哈

食完就上房啦   沖埋涼執埋嘢就落大堂集合喇 ~

等 lift 望到呢對鞋   好嚇人啦   去旅行着呢 d 鞋 ?!   但咁早起身又唔似去飲丫

去朱古力專門店   d 朱古力都唔滑嘅   不過就算好味都唔買啦   咁鬼熱   變朱古力奶都似~

路牌好矮好得意

里奧大人直頭無入去添   想周圍影相多 d ~

到朱古力專門店喇

米高叔叔話本身呢隻獅子真係用真朱古力整架   不過話 d 人係咁摸係咁摸   最後摸到變咗老鼠咁細隻   所以之後整隻假朱古力獅子喎

我好開心咁同里奧大人講我係第 289 位   之後佢又睇自己果張   原來都係 289   即係所有團友都係 289 啦   哈

有 2 層高架

真係太熱喇   所以見到朱古力都無咩興趣睇

之後出發去 Bugis   咁就發達喇   因為我地可以去埋 ibis Hotel check in 嘛   其實我地諗住放低 d 行李   4 點先 check in   不過估唔到可以即刻上房   咁仲好   一陣可以兩手 fing fing 番黎   呵呵 ~

又話服務態度好好   但唔多覺

插卡上房   我覺得咁樣最安全

房間細細

得咁小空間放嘢咋
                       

好細部電視

洗手間都好細架咋   但竟然有 organic 三合一洗頭沖涼液   仲要係好香噴噴添

個 view 係咁囉


冰姑話 ibis 對面有間 Canon   叫里奧大人可以去買嘢 @@

Lobby

餐廳

好在尋晚冰姑帶咗我地去一次 ibis 咋   如果唔係我地都唔識去   同埋最正係唔駛一陣喺烏節路再搭車番黎 check in 嘛 ~


短短一段路   我都要買嘢飲   買咗杯葡萄汁   不過半杯係冰 @@



Bugis Station


坐住等巴士幾好呢

12 點上車   之後米高叔叔講下嘢   叫我地買下嘢咁啦   米高叔叔金句 "身附感情債   唔買唔痛快"   不過其實係幫司機叔叔 sell 嘅   咁無所謂啦   反正我又鍾意   之後佢再講埋下站係去食海南雞飯   之後就叫我地休息   我其實上車無耐已經中緊眼瞓   我仲對住佢添   所以佢實會望到我想瞓   不過我真係頂唔到扮精神囉   彩虹妹妹都話 feel 到全車人都瞓咗   因為全車靜哂呀   哈哈   無計啦   出一出去就成身汗   好難唔攰囉 ~


唔知咩梅汁   好好飲呀   喺新加坡真係要飲 d 酸嘢   咁樣先開胃 d

白切雞

主角係油飯

黑豉油 / 辣椒醬都好好味

粉葛湯 ?!

三色蒸水蛋

蝦球好爽口呀

甜甜地嘅骨

炒什菜   我食菜嘅話   就唔太鍾意咁杰嘅醬汁

呢日未完架 ^^

4 則留言:

  1. 熱一笠..happy monday good morning~今日好熱呀
    早餐果款乳酪之前食過..我覺得食完肥左~之後上網search
    營養師都唔太推介~所以轉返食牛奶公司藍杯果隻囉
    d畫好靚呀~我覺得第一張似2個瓶噴d液體出黎
    第二張似紅菜頭果類呢..上面一支支係種子
    第三張似玻璃樽裝住好多彩色糖~哈哈! 好得意..唔同人睇抽象畫既感覺
    哦???! 睇睇下..又好係extend 2日自由行~你講得太亂啦..睇到我都亂埋
    閃啦...準備出去食酸辣米線~bye你條熱辣辣豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠四 哈哈 ~ 係咪好出奇呀 呢個時間見到我 ~
      菇場唔方便寫 blog 呀 驚一陣有人 check 到我 d 嘢 哈 ~
      丫 我好小食有味同生果嘅乳酪 多數食原味架 係咪好健康呀 講呀 ~
      我都覺得 d 畫靚呀 幾有特色 同埋好抽象 ~
      最得意係個個嘅感覺都唔同呢 ~
      咩啫 牛乸咁大隻字寫住 "新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行"
      咁都睇到亂 老花定啦 快 d 焗菊花茶杞未龍眼補下啦 ~
      嘩哈哈 我呢日真係食酸辣米線架 真係啱喇 ~
      bye bye 妳條貞子尾 @@

      刪除
  2. 辣椒-文冬记最正!我可以吃辣椒就够了!还有他的姜茸~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩..妳咪同我爭食 哈哈 見到都好想食呢 妳就好啦 幾時食都得 羨慕羨慕 ~~~~

      刪除