2014年6月11日星期三

黑椒三文魚扁意粉 + 忌廉蘑菇雞湯 ( 11-JUN-2014 )



( 11-JUN-2014  WED )

雖然瞓得唔錯   但今朝都係無咩胃口   不過唔緊要   朝早最緊要係杯咖啡啫 ~


菇場勁忙啦   多嘢做到唔知做邊樣好 ~

今日有 lunch box   好耐無帶 lunch box 喇   不過真係勁唔鍾意行去洗嘢   哈 ~   

塊臉仲係咁紅咗一撻   尋日 8 卦問我係咪有家暴   今日另一個同事又問我係咪比老公打   有 d 同事一見到我就好驚咁問我塊臉咩事   嗚   快 d 好啦   唔想睇醫生囉 ~

忙呀忙   忙到放工   勁攰呀 ~

有 d 餓   所以番到屋企即預備晚餐喇 ~

7 點開始煮嘢   咁啱里奧大人打黎   仲以為佢話放工   原來佢話今晚夜 d   叫我食先 ~

7 點半有得食   里奧大人打黎話放工   不過我好餓呀   自己食先喇   之後沖涼   等埋佢番黎   洗埋碗就熨衫 lu   搞掂哂都 9 點幾   係時間休息喇 ~

是日懶餐 - 黑椒三文魚扁意粉 + 忌廉蘑菇雞湯

黑椒三文魚扁意粉 - 今次清埋 2 件三文魚扒   我好有心機煎架   塊皮脆卜卜   平時就咁煎黎食又唔見咁脆喎 ~      

忌廉蘑菇雞湯 - 自己加罐細蘑菇   感覺無咁寡   不過 d 湯 1 + 1 都好鹹   下次試下一半煮湯   一半煮意粉先 ~

11 點瞓喇   係我最理想嘅入睡時間呢 ~

2 則留言:

  1. 五味笠子..好中藥feel呀! 哈哈
    happy friday今日好巨雨呀~你有無做防雨措施?
    唉! 早幾日睇到~都都唔想寫...但一錯再錯~真係唔想話你都唔得(哈哈)
    green monday唔係7月呀~依篇做咩又係10號架??! 醒啦喂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 四處流浪笠 哈哈 好似狗仔呀 ~
      依家日日縮骨遮跟身呀 驚唔帶就落雨 呢 d 好邪家嘛 ~
      嘩哈哈 忙中有錯幾出奇喎 咁先証明我真係忙呢 咪咁啦 衰 ~

      刪除