2014年6月5日星期四

手信 from 新加坡 ( MAY 2014 )


@ 胡振隆龍蝦肉干 ( 牛車水 ) 


白胡椒肉骨茶湯料 ( SGD 2 / 包 )

純正白胡椒粉 ( SGD 3 ) / 馬拉盞 ( SGD 2 ) / 海南雞飯辣椒醬 ( SGD 4 )

龍蝦肉乾 ( SGD 10 / 包 )

莪 x 油 & 回春膏   好似 SGD 4.5 / 樽

冰姑幫我買架   佢買 SGD 1.3 / 個   我喺 Giant Vivo City 就買 SGD 2.55 ( 2 個 )  因為做緊特價   不過當時唔買咁多啦   估唔到原來平過出面   呵

Black Pepper Crab / Laksa / Tom Yam

@ Giant Vivo City
Prima Taste Laksa Lamian ( SGD 9.95 )

@ Giant Vivo City
MyKuali Penang White Curry Noodle ( 特價 SGD 7.6 / 2 pack )

( 左 ) Prawn Craker Curry ( SGD 2.3 )
( 右 ) Prawn Craker Curry ( SGD 2.3 )

Prawn Craker Curry ( SGD 0.66 )
Mamee BBQ ( SGD 2.29 )

以羅果子鹽 6 pcs - 都唔記得係喺 Guardian 定 Watson's 買同埋幾錢添   不過就搵咗好多間先得一間有呢隻味囉   其實全部都係 Ginger 味道

@ Bugis Street ( SGD 10 / 3 個 )
我好鍾意 d 圖案   Last One 一個都照買   因為唔見其他舖頭有囉

我覺得呢個又係有特色

呢個厚身 d 添架   不過比咗家姐啦   因為上次同家姐食早餐   家姐居然話鍾意   讚不絕口咁   我估唔到佢都鍾意呢 d 平嘢   如果唔係買多幾個啦

呢個要 SGD 10   因為質料係厚身好多   同埋靚好多   哈哈   我諗緊買唔買   里奧大人話十蚊雞就買啦

@ 牛車水  ( SGD 10 / 3 條 )   里奧大人要我買呀   因為啱啱好我同家姐同媽咪每人 1 條嘛

@ Bugis Street
( 左 ) 白色圖案 tee ( SGD 10 )
( 中 ) 裙褲 ( SGD 10 )
( 右 ) 厚身抖蓬 ( SGD 10 )   原價係 SGD 20   但老闆娘話 Last One   所以 SGD 10 
不過搵番呢件抖蓬就辛苦咯   仲見到個傻佬添   睇佢唔出係傻架   因為佢坐喺隔離檔   以為係 staff 啦   因為好多時幾個檔口係同一個 staff 家嘛   咁我叫里奧大人過去問下件衫幾錢   個傻佬閃閃縮縮咁走開   我地都即走啦   驚呀   哈哈   咁同里奧大人就去睇其他嘢先   之後再搵啦   點知度度都差唔多   不過里奧大人知我鍾意   所以點都堅持要買到比我呢

@ Bugis Street 
縮骨遮   好似差唔多 HK$100

@ 水牛車
磁石貼  ( SGD 10 / 3 pcs )

@ 亞坤 ( SGD 2.40 )

幫司機叔叔買架 ( SGD 10 )

冰姑買比我嘅手信

斑蘭蛋糕 x 4

Garlic Chilli ( 我同家姐每人 1 枝 )

花生 4 大包

海南雞飯醬















MAMEE x 2

印尼撈麵 x 2


100 Plus x 6

Body Shop 香水 x 2   仲有送比里奧大人嘅裇衫

2 則留言:

  1. belllowwwww - 那个Prima Taste Laksa Lamian ( SGD 9.95 )超级贵!你吃了吗??
    真的那么好吃??
    我觉得penang 白curry正的-便宜d!即食面还是吗来比较多选择!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 打令 ~~~~
      Prima Taste Laksa Lamian 未食呀 哈哈 食完話妳知呀下 ~
      佢地話 SGD 9.95 算平 因為香港買 1 包 (唔係 1 pack ) 好似要接近 HK$ 20 架 ~
      我唔知咩即食麵好食嘛 彩虹話好味我就買囉 ~

      刪除