2014年6月23日星期一

Green Monday 韭菜炒麵 + 蔥油菜心苗 ( 23-JUN-2014 )



( 23-JUN-2014  MON )

好眼瞓添   不過預咗   呵 ~

今日 Green Monday   所以早餐食芝蛋治烘底   要飽 d 呀   但其實食咗一半已經好飽   但唔可以留番囉   因為麵包會索哂 d 油仲難食 ~  


菇場唔忙喇   所以又做自己嘢 ~ 

Lunch Time 落去買腸粉   之後幫埋 PMS 買飯就番菇場 lu ~


放工即走喇   要去街市買餸   番到屋企都快快手預備晚餐   好餓呀   哈哈   里奧大人 7 點半打黎話放工喇   但我都食先喇 ~

里奧大人當然唔會 Green Monday 啦   所以整個叉燒炒麵比佢 ~

是日懶餐 - 韭菜炒麵 + 蔥油菜心苗 

韭菜炒麵 - 其實想加埋芽菜   不過里奧大人唔鍾意   所以就咁韭菜算喇   買咗 2 個麵餅   原來好鬼多   所以我要帶埋 lunch box 呢 ~    

蔥油菜心苗 - 本來想食粟米   不過好似好耐無食菜咁   咁就買菜心苗囉 ~             

搞掂哂就即刻沖涼喇   之後熨衫   里奧大人幫手熨幾件   條友仔丫   比我昅到佢求其熨我條裙呀   又一路熨一路睇電視   之後我全程昅住佢點熨呀   嘩哈哈   佢話我駛唔駛昅住哂呀 ~   

真係勁攰   11 點就即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言