2014年6月2日星期一

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 3 (Part 1/3) ( 2-JUN-2014 )

( 2-JUN-2014  Day 3 Part 1/3 )

8 點 15 分 morning call   不過我地教 7 點半起身   因為今日要 check out   唔想有嘢執漏   情願早小小起身呢 ~~

長長嘅走廊   食到飽飽   跑番幾轉都唔錯   哈哈

都幾多人噃

咖啡應該唔會好飲

蛋餅 / 煎蛋

腸仔 / 煙肉

薯餅 / Pancake

炒蛋 / 茄汁豆 - 見到廚師不斷搞   唔好等佢地痴底   但佢一見我影相就行開   等我影完先再搞   真係唔好意思添

麵包區 - 點解條長法包好似比人用手拻過咁嘅 @@

芝士區

凍肉區 - 又有煙三文魚   正呀

糖水生果區


糖水梨 - 真係用糖水浸架   無呃妳

沙律區

有印度煎餅   正呀

粥嘅配料

我鍾意嘅紙皮石

幾何線條

咖啡 - 里奧大人斟比我架   我一見到就話多奶囉   比咗佢飲   叫佢斟過杯比我呀

我嘅早餐

呢塊印度薄餅唔掂   又乾又硬

里奧大人嘅早餐   又會咁鍾意食茄汁豆嘅


又有朱古力蛋糕仔 ^^

我特登整比佢嘅椰漿飯   是但啦

食完早餐就上房   抖陣沖涼再執嘢   執完嘢都仲有時間剩   係咪好好呢   不過我衰啦   個喼關唔到呀   因為我無將所有嘢放平   所以里奧大人要幫我重新擺過   遲咗 5 分鐘呀 ~


9 點 45 分大堂集合   一齊去 S.E.A. 海洋館海事博物館   我勁期待睇魚架   望住 d 魚游黎游去真係好 relax   所以睇下睇下   之後我 d 眼神都開始游黎游去喇 ~


售票處   我見到介紹   話有得同海豚一齊游水定咩   但要 HK$2xxx/個   好貴啦 @@

一睇就知係食蟹專門店

鄭和下西洋 @ 海事博物館

沿途有唔同國家嘅文物


我覺得 d 公仔好恐怖
                 
                   

靚呀

邊個咁無公德心呀 ><


入去喇


呢度唔比入場   因為有潛水員清洗

Helloooooooooo

  人有人游   魚有魚游


里奧大人影到魔鬼魚食咗條魚   我同彩虹妹妹就見到另一條魔鬼魚食咗隻魷魚

好多人都鍾意睇魔鬼魚呢個樣   包括我在內   哈

好多魚游埋去等食

woo   豹紋魔鬼魚



黃色魚好靚

望上去係咁嘅

坐喺度望住 d 魚真係好正   不過望到我好想瞓覺   我真係 me 埋咗對眼   如果再坐耐 d   我一定瞓得着

好多種類嘅魚

呢條魚嘅顏色好似磨砂黑色   好靚架   不過游得太快   影唔到側面


好似有對腳仔咁樣

佢個樣好肉酸   哈

個口好大   咀唇又厚

仲成日眼啤啤添

但其實 d 紋好靚嘅

佢係咁拍水   好似叫人救佢咁


飄呀 ~~~~

我覺得好似大眼雞

中文名同英文名都好搞笑

佢清潔緊玻璃   咁啱企喺我地隔離果位係工作人員   指示佢有咩地方要抹

海豚 d 姿態好優雅

個樣都好純呢

水母館


佢好似趕住飛出門口咁   好得意呀

又會有小食部咁搞笑嘅   最緊要唔係買用魚肉做嘅食物就得喇   哈

條魚好巨   同埋個樣好肉酸   又無厘神氣喎

我都係鍾意睇細細條嘅魚多 d   好有生氣咁

我叫里奧大人自己去影下相   我想坐下   因為好想瞓下   哈

又行去另一個館睇魚


呢條魔鬼魚好得意

好似有對腳咁

呢條魚都好得意


魔鬼魚 BB

我地都走喇

超勁眼瞓   同埋有 d 頭痛   所以行多陣都番酒店喇   食咗粒 Panadol 先   之後瞓咗 5 分鐘又要出發喇 ~

我對呢 d 手信無興趣

唔同年代嘅人物介紹

再行埋鯊魚館



周圍行下

耶 ~~~~

好興奮咁噃

天幕都好靚   讚

酒店入口

部 lift 入面係咁樣嘅 

呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言