2014年6月24日星期二

魚香茄子 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 24-JUN-2014 )



( 24-JUN-2014  TUE )

今朝臨醒之前個夢好搞笑   夢境嘅日子仲好肯定係星期一   因為我 Green Monday 嘛   食哂 3 餐都係素   之後經過大排檔   見到好多枱都有一大碟炸魚皮同一大碗魚蛋湯   好似好好味   不過我話我今日 Green Monday 喎   之後都忍唔住拎塊炸魚皮咬咗小小   話都係唔 Green Monday 咯   再拎多塊黎食   嘩哈   又會咁唔夠定力嘅 ~

但我朝早又唔係餓架喎   所以都係食奶油脆豬 ~


菇場都幾 free   因為阿 head 同老闆都唔喺度   我連 System 同 Emai 都唔開添呀   因為里奧大人影 d 相 size 好大   1 張閒閒地 8 MB   好在我喺屋企 resize 咗   唔係喺菇場 resize 嘅話   一開即死機都似   不過都有睇漏囉   所以一開 blog 無啦啦好慢好慢   就知道一定有里奧大人 d 相喇   哈 ~             

今日帶 lunch box   因為尋晚里奧大人食唔哂 d 叉燒炒麵囉 ~

放工去街市買餸   番到屋企都即預備晚餐喇   滾湯之後就拖地   雖然開咗冷氣   但我 d 汗不斷係咁流   額頭 d 汗直頭滴到落眼睫毛   條頸又係汗   真係徑步都無咁多汗出呀 ~

里奧大人 7 點半番到屋企喇   不過仲未食得呀   今晚煮飯時間失咗 d 預算   哈 ~

是日晚餐 - 魚香茄子 + 蕃茄薯仔魚湯  

魚香茄子 - 買咗 3 條大茄子   但搵唔到大碟一次過蒸   所以要分開 2 次蒸   就係咁要用多 15 分鐘   同埋今次煮出黎好鬼大碟   里奧大人話係 6 個人份量   零舍誇張   最多咪 4 人份量 ~     

蕃茄薯仔魚湯 - 好耐無湯水喇   係時候要滾啖湯比里奧大人飲下 ~  

搞掂哂就再抹下柜   之後沖涼休息喇   腰骨痛 ~

里奧大人今晚 10 點半就瞓   我 11 點先瞓呀   但其實又唔眼瞓   不過唔理喇   照瞓 ~


2 則留言:

  1. 笠四笠..happy thursday good morning啦! 你旅行d po仲未寫晒呀?
    快手d先得架..手腳咁鬼慢架! 哈哈!!
    你真係誇張~2個人食3條大茄..份量超多~食完有無又驚左?
    近排我反而瞓得超唔好~成日發夢都會喊..梗係平日實在太強
    所以軟弱既一面~係夢境釋放! 嘩哈哈!! 係咁啦..88你條茄子尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 四笠笠 好耐好耐無見妳喇 good 妳個四魔零啦 哈哈 ~
      旅行 po 仲有排呀 大佬 今時唔同往日嘛 妳唔係唔知嘛 衰 ~
      下 2 人食 3 條大茄好誇 ?! 但我無其他餸喇喎
      驚就無驚 不過要停一排先想再食囉 嘩哈 ~
      妳仲係瞓得超唔好 ?! 算啦 C 朗係唔屬於妳架 諗再諗佢啦 嘩哈哈哈哈 ~
      妳換咗枕頭未呀 ?! 再唔係就換床褥啦 真係有影響架 ~~
      oh 妳居然自問自答 好驚囉 真係要 88 妳條顛馬尾喇 哈哈 ~

      刪除