2014年6月14日星期六

齋滷味 ( 外賣 ) + 杯麵 ( 14-JUN-2014 )



( 14-JUN-2014  SAT )

今朝 7 點起身喇   約咗家姐 7 點半去太興食早餐   之後佢係都要送我去搭車   不過佢都行慣嘅   送完我就去銀行   周身唔得閒咁   哈 ~

輕盈香辣肉碎扎肉米粉

人氣早餐 

冰鎮奶茶 

菇場唔忙   所以勁 load 相   想快快搞掂呀 ~

load 呀 load   好快放工喇   約咗里奧大人喺九龍灣地鐵站等   一齊去鰂魚涌   因為我之前團購咗 Burger Mix   其實諗住比家姐嘅   不過佢有 d 事所以唔食到   咁唯有我同里奧大人去食啦   好在平時睇完中醫   家姐會同我周圍行   佢會話邊間邊間食 d 咩   咁我有印象家姐講過 Burger Mix   所以認得點行   我覺得自己好勁架   識得去   因為我係路痴嘛   里奧大人都覺得我今次勁呀   無帶錯路 ~

和牛安格斯芝士磨菇漢堡套餐 ( 團購價 $30   原價 $48 )


個包軟熟   Burger 又 juicy   芝士又香濃   好味道呀

我要蘑菇湯

里奧大人要巨蜂提子

我鍾意張梳化

食完去北角買鞋   咁啱原來 3 姑奶又喺鰂魚涌工場拎衫   所以搵佢   之後傾咗陣就走喇 ~

又係我帶里奧大人由鰂魚涌行去北角   佢以為好近   不過都行咗起碼 15 分鐘   之後佢話其實唔近   話估唔到我平時睇完中醫行去北角呢   哈哈 ~

經費 Michel Rene  里奧大人又入去睇睇   今次好感恩買到 1 套 suit 再加 1 條西褲   $1700 咋   因為做緊 Promotion 先咁平咋 ~

諗住買鞋又買唔到   又走去新都城百貨行下   買咗個十字架頸鍊同一隻蘇聯石戒指   $970   想買好耐啦   又比我買到   好感恩呀又 ~

行完都差唔多 4 點半   去完三德買齋   再去聖羅蘭買眉豆茶果就諗住走   但里奧大人話要去南記食喎   見到唔食   對唔住自己喎   不過頭先 3 點佢都話口痕   問我食唔食雞蛋仔   但真係食唔落囉 ~

豬腩肉春卷小鍋米線 ( 中辣 )   可惜完全唔覺得辣 @@

眉豆茶果 @ 聖羅蘭 - 之前舖頭喺鰂魚涌架   問番家姐   佢話搬咗   原來搬咗北角

坐 619 去媽咪屋企喇   其實今晚唔駛同媽咪食飯   媽咪已經整好哂自己食嘅嘢   但驚無人睇住佢   所以去陪下佢啦   坐到 8 點半就走喇 ~

番到屋企即沖涼   之後叫埋里奧大人沖涼   咁就一路食杯麵同齋   一路睇波   錄咗西班牙 vs 荷蘭   勁好睇呀 ~

差唔多 12 點先瞓   不過聽朝可以自然醒   因為我要陪媽咪飲茶   番唔到教會呢 ~     

沒有留言:

發佈留言