2014年6月4日星期三

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 5 (Part 2/3) ( 4-JUN-2014 )

繼續行程 ( 4-JUN-2014  Day 5 Part 2/3 )

個天想落雨咁呀   咁啱冰姑 SMS 叫我帶遮   咁我地買飛嘅時候   職員話坐船睇動物可能會Cancel   所以叫我地唔好買船飛  ( SGD 10/person )   因為如果買咗之後真係 Cancel 係無得 refund 囉   好彩個職員提醒我地呢 ~~

里奧大人去買飛

唔好以為天陰陰無咁熱   其實都係好熱   哈哈

落緊雨

入口處
 

首先去睇魚   之後睇小熊貓 ( Red Panda )   佢地勁可愛呀   咁啱有工作人員餵佢地食嘢   我真係勁想幫佢餵呀   同埋想抱佢地   如果可以抱住佢地一齊影相   我一定會影呀   實在超級勁可愛呢   睇見都好鬼開心   睇咗好耐添呀   哈 ~

入去喇

我見到有人影緊   我睇咗陣先知有隻動物喺度

唔記得叫咩瀨

我想睇呢隻龜   不過都見睇唔到嘅

之後就沿路行   睇下龜   睇下魚咁囉   不過無冷氣   所以我覺得比較辛苦   哈

我覺得佢個咀好似吸塵機

可惜落雨啦   唔可以去睇野生動物

呢條好似瞓咗喺度咁

d 牙好尖架   比佢咬一下即死   可惜影唔到佢張開口個樣啦   真係好恐怖架

保護色咁噃

今日都有好多班學生   但唔會好嘈   真係聽話喇

好滋潤嘅樹葉

鱷魚咀好肉酸   好似生咗嚿嘢咁

睇到呆咗   哈

細路仔一見到 d 巨魚就好興奮呢

我覺得佢好似唐虱魚   係我最驚嘅魚

真到好似假咁   嘩哈哈

落緊雨都企定定唔郁   勁

呢隻好得意呀   我其實有好多都無睇到添   熱嘛   無心機   好在里奧大人有影到咋 ^^

呢條 Elephant Trunk Snake 好長架

鱷魚 BB 好得意

呢條好似係鱘龍

去睇 Red Panda

好嘢   有生果食


呀   快 d 整粒黎啦


等到我呆啦喂

唔係要我行埋去自己食呀嘛 ?!


呢粒都好好味噃




真係食到 lam lam 脷

umm ~~~~ 啱啱瞓醒有 d 餓   係咪有生果食呀 ?!


umm ~~~~~~~~~~

咁一齊食啦不如
                 



大佬仔   拋唔到咁高喎   自己行落黎食啦
              

咁架   咁質多幾粒入口先   唔想行上行落呀


同一動作


我覺得里奧大人影到佢地好似 BB 樣咁
                   
                 

扮 cute 
                   

瞓覺 lu   條尾巴好靚呀

肥嘟嘟好得意呀


真係瞓喇


再睇熊貓 "凱凱" 同 "嘉嘉"   " 凱凱" 瞓到完全唔郁   勁嘆囉   但 "嘉嘉" 就唔見影踪喎 ~

好好瞓咁噃   吊住隻手黎瞓唔攰咩 ?!

耶 ~~~~ 點解瞓極都有對熊貓眼架 ?!

原來熊貓出世係咁嘅樣   好得意呀

離遠望到以為係櫈   我太想坐喇   哈

都見唔到凱凱嘅

天幕好靚呀

個場館嘅冷氣非常之夠   我覺得凍添呀   不過都唔捨得出去囉   出面實在太熱喇   哈哈   其實成日一冷一熱   真係好鬼易病   好在我都夠瞓   唔係就驚 d   哈 ~

實在太得意   所以要翻兜再睇佢   懶洋洋好得意呀   好想抱佢

望下我啦   我唔會再黎架喇

樹起隻耳喎   知我叫妳 ?! 

咁就乖喇

殘酷嘅現實又黎喇

一條大直路


係一條好長好長嘅路

我完全睇唔到隻貓喺邊   後尾里奧大人指住   我先睇到


我唔敢入去呀   我好驚馬騮架

不過里奧大人出黎同我講話好細隻架咋



又要過冷河   睇下魚   影下相   最緊要係有得坐   咁就最好啦   里奧大人就周圍影


里奧大人好似影緊果兩兄弟咁   哈哈

勁呀呢   哈哈   好在無比人鬧咋

5 點到走喇   又坐番 138 巴士 ~


唔夾起頭髮會熱死囉

里奧大人一見到有車就行得勁快


頭先班車 full 哂   所以呢班就無咩人

里奧大人見到 d 人落車會嘟一次   但唔知上車駛唔駛嘟呢

d 位好闊   勁舒服   坐前面個男人好好呀   有 2 個鬼妹無散紙   佢幫佢地比埋錢呢

去到 MRT 站   想飲下咖啡   所以去 Coffee Kaki 坐下 ~


買呢個牌子嘅電話卡

Coffeekaki Toast Set ( SGD 4.4 ) - 2 pcs Brown Bread,  Kaya/Butter / 2 Soft Boiled Eggs / Kopi   我再加多杯 Iced Kopi

Hey   呢杯係咪 Iced call p 黎架 ?!   唔好蝦我發音唔正喎   我要 call p ~~~~
   

又震又響提妳去拎嘢食   真係唔錯呢


原來係半生熟蛋   細個成日食架   依家大個就小食咗   因為好驚生食蛋黃

其實對麵包真係無咩興趣   不過食呢 d 係唔會好飽肚   所以先食

最鍾意細細隻嘅杯

呢日未完架 ^^

6 則留言:

  1. 一大笠..happy monday早呀
    個動物園好正呀~睇完人都開心好多
    動物真係帶比人類好多歡樂~地球上最衰就係人類囉..係咪呀
    小熊貓勁得意~我都想抱抱..你copy左果段2次~我估你真係勁鐘意啦..哈哈
    大型水族館又係勁正~如果屋企有個咁大既水族館就好啦
    涼住冷氣欣賞d魚游來游去~真係勁舒服..睇睇下好易瞓添呀
    不過唔好要我打理就得啦~哈哈
    笠子梳起呀~我未見過你梳起..見到實抆你條尾..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦佬 仍然係我 ~~
      睇到 d 得意嘅動物就最開心 我可以企定定望好耐架 因為唔係成日可以望到嘛 ~
      應該咁講 地球上最可怕嘅就係人類 依家 d 人真係無良心可言 可悲可悲 ~
      Red panda 係超級得意呀 如果可以抱就好 lu 不過佢 d 爪都好長好尖下 ~
      我都唔知 copy 咗 2 次 因為真係寫到好亂 哈哈 ~
      大型水族館真係好正 我好鍾意睇架 我唔係只係鍾意食架 嘩哈哈哈哈 ~
      屋企有妳就唔會成日睇架喇 一定係囉 ~
      睇妳最尾果句 我講得真係無錯 人類係最可怕架啦 ~~~~~~~~~~

      刪除
  2. {\rtf1\ansi\ansicpg1252
    {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
    {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red51\green102\blue153;}
    \deftab720
    \pard\pardeftab720\sl400\partightenfactor0
    {\field{\*\fldinst{HYPERLINK "http://babymamabm.blogspot.hk/?m=1"}}{\fldrslt
    \f0\fs28 \cf2 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec2 \
    }}}

    回覆刪除
  3. Red panda so cute...cute到写2次😝上落车都有都卡嘎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈 Red panda 真係好鬼得意 ~
      原來寫咗 2 次呀 真係亂哂籠咯 @@

      刪除