2014年6月21日星期六

大家樂 @ 官塘 ( 21-JUN-2014 )

原隻 BB 豬髀鐵板 ( 黑醋汁燒 BB 豬髀 / 蜜糖雞扒配意粉 / 忌廉雜菌湯 / 牛油扭紋餐包 )

( 21-JUN-2014  SAT )

今朝本來同家姐食早餐架   所以 7 點就起身   但其實 6 點 45 分已經醒醒地   之後 6 點 55 分電話響   原來係家姐打黎話唔食早餐喇   因為姐夫突然間話幫佢車個喼番屋企   咁里奧大人話陪我食早餐   我話依家 7 點咋   瞓多陣啦   因為我其實想瞓到 8 點先起身番工   呵 ~

早餐食芝腿治烘底   因為要食飽 d ~


番到菇場做埋小小嘢就 hea 過喇   全程投入寫 blog 同 load 相 ~

今晚要陪媽咪食飯   所以晏晝就近近地去 Mega Box   咁我放工番九龍灣 join 埋里奧大人一齊去呢 ~

無啦啦想食喇沙   所以去喇沙大少喇 ~


馬來海鮮喇沙 ( 大蝦 / 蜆肉 / 蟹柳 / 魚蛋 / 豆卜 / 雞蛋 ) - 我覺得湯底都唔錯架  

隻蝦都幾大隻   不過唔係太新鮮囉

印尼酸辣咖哩雞 ( 配油鬆餅 ) - 都幾辣囉   我食咗幾啖之後   耳仔同牙肉即刻痛呀   勁燥熱   嗚

里奧大人話都 ok 啦

馬拉盞炒玉豆 - 加 $18   超細碟   哈哈   

食完又周圍行   但我隻耳仔同牙肉好鬼痛呀   咁啱見到惠康就入去買雞骨草   見到無咩人排隊比錢   咁我同里奧大人講話呢間惠康都唔會有人買得多嘢啦   因為附近無住宅嘛   咁我話入去睇下嘢   經過啤酒區   我望咗好耐   里奧大人問我望咩   我話睇下個包裝 d 球員係今屆定上屆   佢笑爆咀呀   話唔好玩啦   上屆係 4 年前嘅事   點會用上屆喎   咁又係噃   點解我會咁諗嘅   之後邪到爆啦   Cashier 居然排長龍   仲有幾架車喺買好多嘢   里奧大人話一早買完就走啦   依家要排隊   叫我講嘢唔好咁盡呀   嘩哈哈哈哈 ~ 

呢排去 Mega Box   我一定會行 Home 21   好鍾意佢地 d 特色傢品   之後再去書局   最後行埋 Ikea 都已經 5 點   要坐車去媽咪屋企喇 ~

媽咪出咗街   咁我地喺媽咪屋企坐陣   之後再去大家樂 join 佢   見到佢都買埋嘢食   同埋佢都黑黑地面   里奧大人以為佢唔鍾意食大家樂   我話佢唔想見到我啫   嘩哈 ~

無聲勝有聲   呵   食完送埋媽咪番屋企   坐 15 分鐘走喇   留喺度無意思   反正都已經 7 點半   我都要趕住番屋企做家務 ~

沖完涼即熨 2 機衫   熨到出汗   痴鬼線   之後再沖多次涼就要休息   11 點幾瞓都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言