2014年6月19日星期四

黑椒牛展 + 節瓜鹹蛋瘦肉湯 ( 19-JUN-2014 )

 

( 19-JUN-2014  THU )

又好焗呀   所以一諗起行去地鐵站就好鬼驚   哈 ~

早餐食奶油脆豬   齋包多數係甜嘅   如果有鹹餐包就好 lu ~


菇場唔忙   又可以做自己嘢   呵 ~

Lunch Time 出去食   行陣就要番菇場喇   因為個天開始想落雨 ~


放工即番屋企   趕住打機呀   又有 Double Cherry   所以預備哂晚餐之後就打機 ~

今晚里奧大人 7 點 15 分就放工喇   咁我都等埋佢先一齊食呢 ~     

是日懶餐 - 黑椒牛展 + 節瓜鹹蛋瘦肉湯  

黑椒牛展 - 今朝先拎出黎解凍   咁我唔駛特登又要再去買餸   加埋 d 芋絲一齊炒   真係唔駛食飯都得呀 ~     

節瓜鹹蛋瘦肉湯 - 懶餐首選   又好味道喎 ~

開行 turbo 搞掂哂所有嘢就沖涼   之後打機   再叫里奧大人快 d 沖涼   之後一齊睇波   荷蘭 vs 澳洲   都好睇喎 ~

11 點瞓喇   好鬼攰   里奧大人話晚晚睇波都好攰   我笑佢啦   人地唔知以為你睇直播   我地睇錄影算好啦   唔駛捱眼瞓 ~

2 則留言:

  1. 三眼笠..早你個星期三雨天好呀
    依排真係日日落雨~煩係煩D..不過好在無咁熱囉
    你依排好忙嗎? 快D浮水啦!
    世界盃無乜點睇呀我~係睇C朗果場咋!
    阿喂話勁憎C朗~我咪問佢點解囉? 佢話因為我太愛佢喎..哈哈! 好低能呀
    我都叫阿喂錄睇波架~佢又話無癮~其實有咩所謂喎
    起身即睇..咩消息都唔聽住咪得囉~佢又話唔得!

    回覆刪除
  2. 笠子 又係我啦 啱啱又忙完 依家都幾懷念全天侯 hea 過嘅日子 嘩哈 ~
    雖然落咗雨 但都係熱囉 頭先出一出去都已經成身汗 ~
    呢排忙啦 寫旅遊 blog 都喺屋企寫咋 因為電腦快好多 唔係下年都寫唔完呀 ~
    我都好鍾意 C 朗架 靚仔到暈 上次問 8 卦如果同一個球星影相 佢都揀 C 朗 哈哈 ~
    我唔會推夜睇波囉 唔駛番工都辛苦 何況番工 係咪先 ?!
    錄黎睇最好 可以睇幾十次 哈哈 同埋最正係飛廣告呀 ~

    回覆刪除