2014年6月28日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 28-JUN-2014 )



( 28-JUN-2014  SAT )

今朝都係 8 點半起身   沖完涼洗頭又要抖陣先番工   因為都係見暈   勁想叫里奧大人送我打的呀   不過唔啦   好似好衰咁   不過一落樓 d 陽光勁到呢   我面前所有嘢都係照到白色   勁辛苦先到的士站   woo ~

買奶油多同咖啡番菇場   不過只飲咗 1 啖咖啡已經勁反胃   之後個肚都有 d 痛   可能見太多嘢做啦   嘩哈哈   抖陣又好 d 咁囉 ~

放工諗住打的番屋企   之後叫里奧大人喺停車場接我上樓   因為頭先仲有 d 暈嘛   點知無的士   咁個人又 ok   所以行番去搭巴士囉 ~

番到屋企即灘喺梳化呀   我好小會咁架   多數會沖涼入房瞓   乾淨 d 嘛   不過實在無力   所以涼都唔沖   喺梳化度瞓喇 ~

瞓咗 1 個鐘好好多呀   個肚唔痛   又開始勁餓   叫里奧大人去海寶買點心   但 2 點 45 分   所以咩都無得買   佢話買豉椒牛肉炒麵同埋點心番黎   咩都好啦   餓呀   最緊要快   哈 ~


本來叫 1 款點心就啱啱好   但里奧大人又叫多樣   之後飽到有 d 辛苦   唉 ~

我又 hea 過喇   差唔多 7 點半落樓去食部隊鍋   點知要等 9 張枱   咁唔等 lu   去食餃子算喇 ~

食完番屋企   抖陣就沖涼   今日咩都唔會做   要好好休息   呵呵 ~

沒有留言:

發佈留言