2014年6月1日星期日

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 2 (Part 1/3) ( 1-JUN-2014 )

( 1-JUN-2014  Day 2 Part 1/3 )

我覺得張床好舒服呀   所以一覺瞓天光   不過里奧大人話張床褥比較 "林"   專門同我作對   哈哈 ~~

8 點 15 分 morning call   我地自己教 7 點鬧鐘響   我真係唔鍾意急急趕趕呢 ~

樓底好高   無壓迫感   所以感覺好舒服



好多巨柱

老規矩   我周圍影   里奧大人就去攞位先   

我地坐呢度   之前落過雨   所以玻璃窗濛查 

之後陽光普照喇   玻璃窗即刻清哂


個景係咪好靚呀 ?!  嘩哈哈哈哈

果汁區

麵包 + 麥片區

里奧大人最鍾意嘅朱古力蛋糕仔

好似好多嘢食咁   逐樣睇真係揭到手都攰   哈哈

果醬都有好多選擇

生果區

沙律區

有把風扇吹住   又幾細心噃

凍肉區   第一次見到早餐有煙三文魚

煎蛋區

好多配料

密密煎

生煎包

我最愛嘅煙肉   但薯餅就無咩興趣喇

雪柜放乳酪   又係好細心   起碼夠凍嘛

我一定要 Coffee 架

我嘅早餐

我第一次早餐食煙三文魚架咋   好味呀

奄列

中伏了   白粥唔熱   油炸鬼好硬

里奧大人嘅早餐   佢話左邊嘅牛肉好乾好硬   我話睇個樣都知啦   哈哈

佢真係拎咗朱古力蛋糕仔

食完番上房   沖埋涼  9 點 45 分集合 ~

我覺得部 lift 好靚

我地住 9 樓

我地住嘅房

今日入聖淘沙 ( Sentosa )   當然係去 環球影城 ( Universal Studios )   仲全日任玩添 ~

途經 Vivo Centre   今晚就會去架喇

入 Sentosa 喇   突然覺得好有渡假 feel

無咩車入去咁噃

今朝彩虹妹妹行過黎話一陣一齊食嘢   不過我話睇下里奧大人點先   因為佢鍾意影相嘛   唔知影到幾時   所以話到時再 whatsapp 佢呢 ~

因為酒店要 4 點先可以 check in   所以彩虹妹妹佢地會喺大堂等   等到 4 點半如果無人到   就將鎖匙放喺 counter   等團友自己去拎 ~


好齊整呀

阿當與夏娃

無興趣

入去玩喇

都幾多人咁噃

全部人湧去影相   呵

一陣會番黎呢度食 lunch

用黎自拍真係唔錯
公司請去旅行   真係好喇   如果同同事好啱傾嘅話


好求其咁留個念先啦   里奧大人終於着 Cross   梗係要啦   咁鬼熱

熱熱熱   今日熱到爆炸呀   完全無原動力影相   只係好想去冷氣地方   我每一次入冷氣地方   我第一個動作係 me 埋對眼深呼吸   接住會話人間天堂呀 ~

同埋好在帶手巾仔咋   抹一抹條頸   無咁立痴痴   真係舒服好多架 ~


最驚史力加   哈哈

架爆谷車好靚呀

靚呀

如果比我見到真嘅建築物就好 lu

衫 / 公仔 / 箱仔個 tone 咁似嘅

一入去就係 Sesame Street   排咗一陣隊   因為想涼下冷氣   但最後都無玩   真係無咩興趣   哈

再行入去睇下有咩嘢玩先

我地去玩咗 Transformer 先    3D 效果真係好鬼正   因為幾個小朋友驚呀   唔敢坐第 1 行   所以我地由第 2 行變咗坐第 1 行   真係好似殺到埋黎咁   勁刺激呀 ~


原來呢度唔係排隊入去囉   等我仲咁開心以為唔駛排隊添

排隊入去玩喇   多人到呢   轉彎轉彎再彎都未到   嗚

呢把扇喺泰國買架   好在帶咗佢   撥下真係舒服好多架

其實我唔知係咩來   哈哈   不過里奧大人話係 " 火種 "

幽閉恐懼症都唔玩得   個 game 好堅咁喎

紅燈

藍燈   不斷紅燈藍燈   轉咗九萬幾次都仲未入得去   呵

又自拍   真開心

帶番副 3D 鏡先

坐呢架車

又會必經手信區   不過我一定唔會買囉   男人嘢黎嘅   哈哈

我其實想買呢條毛巾架   因為我鍾意黃色   但屋企太多毛巾   所以都係唔買 lu

呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言