2014年6月26日星期四

太興八寶飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 26-JUN-2014 ) + ( 27-JUN-2014 )



( 26-JUN-2014  THU )

今次每月一到都 ok 喎   痛咗一陣就無嘢   只係好攰好攰   咁我打埋番菇場請假就瞓   瞓到 1 點半都醒 lu ~

出廳睇電視   之後仲覺得餓   所以淥咗 2 隻雞蛋做 lunch 呢   最緊要夠快 ~

睇下電視又瞓下   里奧大人 8 點先放工   佢又買咗八寶飯套餐比我食   因為知我想飲湯   不過今次慘喇   食完個飯極度反胃   之後個肚開始有 d 痛   所以即沖熱水涼即瞓覺喇 ~

( 27-JUN-2014  THU )

今朝 8 點半起身   不過個肚都有 d 痛   沖埋涼抖陣仲痛   但都想番工   當落到樓下果陣時其實有 d 暈   全部嘢係白色   所以深呼吸一下再行   但真係頂唔順   坐喺商場出面嘅櫈抖一抖   再打番去菇場請病假   之後再去診所問可唔可以改醫生紙   因為如果佢話唔可以改   我就睇醫生   不過姑娘話當值醫生唔喺度   所以答唔到我   但應該無問題   叫我番屋企等電話 ~

番到屋企即瞓喇   無耐收到姑娘電話   話可以改到醫生紙   之後又繼續瞓   雖然都痛   但好似痛咗 3 個鐘就無事   因為我食藥瞓   想比自己瞓得林 d ~

瞓到 4 點半   之後出廳睇電視   但個肚又 ok 無痛   感恩呀 ~

里奧大人 8 點喺大陸放工   咁叫佢買茶葉蛋比我食   我叫佢買 2 隻   佢又買咗 3 隻   咁應該係買 3隻平 d 定啦   佢又唔幫手食   叫我食 1 隻全蛋   其餘 2 隻食蛋白喎 ~

聽日要番工   所以我 11 點都瞓喇   佢就睇電視 relax 下咁啦 ~
    

沒有留言:

發佈留言