2014年6月18日星期三

蕃茄洋蔥豬扒 + 魚肉粉絲紫菜湯 ( 18-JUN-2014 )



( 18-JUN-2014  WED )

好焗呀   真喺企喺度都流汗 ~

早餐去另一間食喇   因為唔想知賽果   點知後面有幾個男仔講波   好在講之前幾場   不過其實真係無得避   但我都會盡量避開唔聽   嘩哈 ~


呢間嘅奶油多真係好好食

菇場唔忙   勁開心啦   我要快 d 寫 blog 同 load 相   最正係今日大粒唔喺度   同埋好多同事又唔喺度   勁爽呀   好似特別 free 咁 ~

Lunch Time 買酸辣米線番菇場食   不過食完之後   個胃有 d 唔舒服   但真係好鬼飽   所以食咗粒金桔   唔知係咪酸得滯   食完反而胃痛   好在痛幾個鐘咋   因為我唔想食胃藥呢 ~


放工番屋企 lu   即刻開機洗衫再預備晚餐   抖陣就煮飯   今晚又係我自己食先   所以 7 點半開飯   不過我就飲湯先   之後抹書房 ~

是日晚餐 - 蕃茄洋蔥豬扒 + 魚肉粉絲紫菜湯  

蕃茄洋蔥豬扒 - 買咗 5 個蕃茄 + 1 個大洋蔥 + 2 塊細豬扒   配菜多過主菜   不過我鍾意咁架   其實我只係鍾意食魚肉同牛肉   牛肉係因為要補血先食   唔係真係唔想食囉 ~      

魚肉粉絲紫菜湯 - 終於煮新嘢呀   我唔知做咩鬼   成日以為要放節瓜   好在再睇番 recipe   唔係加埋節瓜就怪啦   不過我其實已經買咗瘦肉同鹹蛋   應該就係滾湯啦   唔明點解成日諗住放節瓜 ~

里奧大人 8 點幾番到屋企   我都同佢一齊食飯啦   之後搞掂哂就即沖涼   叫埋里奧大人快 d 沖涼   咁可以一齊睇波   巴西 vs 墨西哥   勁好睇呀 ~

11 點 15 分都要瞓喇   聚精會神咁睇   好鬼攰   哈哈 ~
   

沒有留言:

發佈留言