2014年6月3日星期二

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 4 (Part 2/3) ( 3-JUN-2014 )

繼續行程  ( 3-JUN-2014  Day 4 Part 2/3 )

食完去烏節路喇   因為彩虹妹妹要我幫手整 d 嘢   所以又一齊去 Food Hall 食嘢喇   呵呵 ~~

其實我真係好鍾意去 Food Hall 食嘢   好多選擇咁   而呢間 Food Hall 仲好乾淨添

d 燈都好靚

都幾多人架

原來係大菜糕   因為我見到好 Colorful   所以想買黎食

燒雞翼 @ Good Luck BBQ


沙爹串燒

Chicken Wing - SGD 1.70 ( min. 3 隻 ) - 我覺得好鹹

Satay Pork & Chicken - SGD0.8 / 串 ( min 6 串 ) 

彩虹妹妹買嘅魚蛋湯  我唔知幾錢 

我嘅紅豆冰 / 彩虹妹妹嘅熱糖水   好似 SGD 2.8 / 碗 
點魚蛋嘅辣椒豉油好鬼辣   好在我醒食冰咋   彩虹妹妹都忍唔住食我幾啖解辣呀

我叫里奧大人自己去買嘢飲   佢買咗椰青   佢講咗好多次話飲架喇   但我無留意   因為我雙眼只有冰

佢地 3 點要集合   我地 2 點 50 分都要分手喇   有 d 唔捨得添   哈 ~

我話呢個公仔肥嘟嘟好得意   叫里奧大人影   佢話有人喺度派傳單唔敢影喎   衰   咁我自己影


行去坐 MRT 喇

教妳點買飛

去 Little India ( 小印度 )

Orchard 上車

Dhoby Ghaut 轉車

Little India 落車

睇天書見到小印度 d 建築物好靚   所以叫里奧大人去影下相囉   點知一出 MRT 都唔見想行嘅地方   最終都要問人點行   行呀行   唔理咁多   一見 Shopping Mall 就衝入去嘆冷氣   真係好鬼熱呀   我要紮起頭髮添呀   唔係唔掂   熱死都似 ~

一出去就見到咁   應該唔對路啦   所以最後要問人喇   唔想暴曬呀

我就係想行呢度喇   呢張係我唯一影嘅相   求其到爆   所以要留念


@ Little India Arcade

行咗入去睇下   個個叫妳買嘢  oh no

好長嘅餐廳


d 建築物真係好靚   可惜太熱   無咩心機欣賞


呢個環境   我覺得好似電影入面 d 毒品交易現場咁   哈哈

哈哈

影埋呢張走人喇

住宅係子彈 lift   第一次見


好喇   影完相就即走啦   都無嘢好行嘅   同埋真係真係好熱   我開始頭痛   里奧大人驚我中暑添呀   所以成日都話我拖累佢   無得去遠 d   呵呵 ~

番 " 無吉士 "

關愛座好靚呀   香港 d 關愛座好似係得公公婆婆個樣

Bugis 站另一個出口   有間醫院喺附近
                     

無行到 Bugis Village 添

iluma   一片片白色晶片嘅牆身   叫做 The Crystal Meah   所以夜晚睇仲更加靚

估唔到有人力車   但天氣成日咁熱   有無人坐架 ?!

呢日未完架 ^^

6 則留言:

  1. 哈哈,好幸福-一直有个冰字出现---

    回覆刪除
  2. 这辈子我看你吃:冰次数最多-是来新这次了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是啦 唔冰唔得 不過我其實都鍾意食珍多冰 好多料好豐富呀
      香港飲好貴架 妳知道 mou ?!?!

      刪除
  3. 表 ~~

    其實 .... 小奧覺唔覺得熱架 ??
    我睇妳今個 trip 突然更加了解妳 嘩哈
    我覺得我地四個可以一齊玩東南亞啊
    因為我成日都覺得小寶拖累我行唔到遠
    即係咁 .... 如果我地一齊旅行 可以分兩批
    妳同小寶去吹冷氣嘆kopi 我同小奧周圍係陽光下影相
    咁咪大家都開心 幾正啊妳話 .. 哈哈哈

    小奧好驚熱氣啊 椰青 ... 100號 ... :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 表表 ~~
      小奧更覺得熱啦 不過佢就堅持要影相囉 呵呵 ~
      嘩 去東南亞邊到都得 但真係唔好新加坡啦
      話哂 我地入去冷氣嘆 kopi 之前 都要喺條街度行家嘛 都好鬼熱架 嘩哈哈哈哈 ~
      諗起去黑風洞都無咁熱 hey 唔好再講熱呀 嘩哈哈哈哈 ~
      妳知小奧勁愛 100 號架啦 我叫佢狂飲呀 因為香港要 HK$6.9 / 罐 好 gila ~~~~~~~~

      刪除