2014年6月6日星期五

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 6-JUN-2014 )

蒸紅 "油"

灼海蝦 ( 半斤 )

沙爹金菇肥牛煲

涼瓜菜甫煎蛋

燒鴨 / 切雞

冬瓜盅

( 6-JUN-2014  FRI )

今日 off 呀   去完旅行一定要抖番一日   唔係唔掂   哈 ~

瞓到自己醒   原來已經 11 點 15 分喇   即梳洗落去食早餐喇 ~


呢幾次都係去完旅行之後   一食嘢就有 d 飽飽滯滯反胃感覺咁 ~

2 點約咗業主女婿上黎屋企睇冷氣   因為冷氣滴水   出咗投訴信呀   所以叫佢快 d 黎整   唔好罰錢丫嘛   之後佢問我地 d 冷氣夠唔夠凍   其他嘅冷氣有無問題   我話其實廳冷氣真係唔夠唔夠凍   不過廳嘅冷氣位置都裝唔到 2 匹   所以就咁洗冷氣就算啦   唔駛咁煩   但房嘅冷氣真係好唔得囉   好嘈   所以佢話買部新嘅比我地   好感恩呢 ~

無耐大姑奶上黎坐咗陣   比埋部 Ipad 佢   佢都走喇 ~

今日都唔出去食嘢喇   就咁食 Pandan Cake 同杯麵   懷念一下冰姑先   哈 ~

冰姑買咗 4 個 Pandan Cake 比我   另外 3 個係比媽咪 家姐同工人   實在太客氣啦   我話要 2 個之嘛   因為香港焗熱   好驚好快壞丫嘛


真係好好食呀   唔會涸喉   同埋質感好彈 ( 唔識形容 ^^ )   

叫里奧大人試個黑胡椒蟹杯麵   佢話好濃味   同埋最後好似甜甜地   佢唔太 like @@

我好小食 Cake 做下午茶   但唔食唔得   因為天氣太焗熱   真係好易壞囉

同媽咪 工人一齊去嘉華食飯   順便拎埋手信比媽咪同家姐   不過家姐今晚番學又黎唔到   如果唔係仲開心 ~

8 點走喇   番到屋企又開機洗衫    沖完涼就寫 Blog 同 Load 相   里奧大人就做公司嘢   各有各忙   呵呵 ~

寫呀寫   12 點幾先瞓 ~

4 則留言:

  1. 午安好啦...四笠子~唔係血滴子呀..咪睇錯呀又!
    點呀? 忙唔忙呀? 去完旅行要休息返1,2日~真係都幾攰架!
    嘩...咁多cake~你要快d食食食晒佢~唔係變左又浪費..係咪6"左右咋..細個好快食晒啫
    咩事返黎無晒食力..都話你無鬼用啦! 仲諗住約你去食大鍋米線架ma..嘩哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 血笠子妳好呀 個名好勁呀 勁襯妳 哈哈 ~
      去完旅行真係起碼抖一日先番工 唔係攰死都似 ~
      個 cake 係 8 吋呀 所以對於我黎講 每次都要食好大件 食一件真係勁飽 ~
      唔知係咪去旅行嘅時候食得太勁 番黎先覺得飽飽滯滯 呢幾次旅行都係咁 ~
      嘩哈哈 血笠子 放馬過來 我好鍾意食米線架 一陣妳咪話驚 呵呵 ~


      刪除
  2. 回覆
    1. darling ~ 我地 3 日內 KO 哂啦 襯新鮮食呀 哈哈 ~

      刪除