2014年6月20日星期五

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 20-JUN-2014 )

金菇鮮竹蒸花尾躉頭腩

燒鴨 / 白切雞

蒜蓉炒勝瓜

沙薑雞腳

( 20-JUN-2014  FRI )

Happy Friday 喇   如果   番 5 日幾咁好呢   呵呵 ~

今朝里奧大人上大陸   所以我就 7 點 45 分先起身   咁都幾爽架   叫做瞓多 20 分鐘嘛 ~

今朝要主力玩 Pokopang   所以去另一間食早餐   點知打打下機有人坐我對面   我無望架   但心諗   咁多吉枱都錯   做咩坐我對面   之後一望   原來係 8 卦   我問佢點解黎呢間   佢話係出面望到我   所以入黎食   我話佢勁啦   我頭 dup dup 打緊機都望到   oh no   打機無望 ~


菇場唔忙   咁做自己嘢啦   咁先夠 happy friday 嘛 ~

Lunch 食黑胡椒螃蟹味杯麵   都 ok 好食嘅   不過唔好食都要食啦   里奧大人唔鍾意食嘛   慘 ~

放工去嘉華喇   我講咗 d 嘢   媽咪又發脾氣   不過我唔鬼理佢架   我仲 whatsapp 家姐   話第時每個月見一次最好   唔駛咁多磨擦 ~   

今晚家姐今晚 7 點 15 分先到   之後媽咪食完就上去先   我同家姐又行萬寧   不過我今晚唔上媽咪屋企喇   諗起都火嘛   所以佢送我去搭車   哈 ~

番到屋企附近   原來里奧大人都出咗地鐵站 lu   咁等埋佢番屋企先沖涼   之後到佢沖   然後睇波   英格蘭 vs 烏拉龜   都幾好睇   最緊要有波入   唔係好悶 ~

今晚 11 點 45 分先瞓呀   聽朝 7 點起身   因為同家姐食早餐呢 ~  

沒有留言:

發佈留言