2014年6月5日星期四

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 6 (Part 2/3) ( 5-JUN-2014 )

繼續行程 ( 5-JUN-2014  Day 6 Part 2/3 )

因為我要食海南雞飯同 Rojak   咁就一定係去巴剎食啦   其實好熱架   所以里奧大人估唔到我去巴剎食嘢呢 ~~

其實我好唔慣睇簡體字

今次多人喇   所以真係有 d 熱   哈哈

叫咗呢 d   如果巴剎有冷氣   一定唔會食咁小

海南雞飯 

油飯好味道   里奧大人好鍾意食呀

食海南雞飯   點小得呢 3 兄弟喎

呢間好多人排隊   所以我又買黎食

真係好彈牙   最緊要係唔腥囉   本來想食多碗   不過里奧大人又唔食   咁算啦

炸魚片 ( SGD 1 )

新加坡 Rojok ( SGD 3 ) - 今次無咁多醬噃   不過都一樣好食   如果香港有就好   夏天食好開胃呢

食完又去嘆下冷氣   不過其實對腳已經斷咁滯   哈哈 ~


我鍾意呢 d 電話架   不過依家都無用固網電話   所以得個睇字 lu

cool ~~~~

其實撥電話都好攰   如果電話號碼係 99889988 呢 d 就更加攰   哈

我依家先睇到饅頭人嘅眼鏡托   不過我依家都無咁狂戀佢地 lu

呢日未完架 ^^

2 則留言:

  1. OhZ...一次吃晒想吃的东西。满足!🐟蛋,鸡饭!挂住你们两啊!再来吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩..我好掛住豬油渣呀
      有機會再去 sgp 我一定要每日食一碗豬油渣麵呀 ~

      刪除