2014年6月5日星期四

熱熱熱。新加坡吃喝玩樂 4 天團 + 2 天自由行 Day 6 (Part 3/3) ( 5-JUN-2014 )

( 5-JUN-2014  Day 6 Part 3/3 )

2 點半行開始行番去酒店   pack 番 d 嘢入喼   3 點正出發去機場   時間啱啱好 ~~

我覺得呢棵樹嘅形狀好得意呀   好似舉重咁

一出門口就有的士   好在係 Hyundai   唔會貴   哈哈

個女仔   夜晚見到會好驚囉


有 Trip Start 又幾好喎

沿途都有樹   實在太好

打的去機場真係好近喎    又無塞車   車費係 SDG 14.6 ( HK$ 90 )   比我想像中平呀   同埋行林放車尾箱係唔駛收錢架   香港要學下啦   真係唔好咩都講錢囉 ~

到機場喇   又想落雨喇

終於落喇

印象中   馬來西亞都好似有個搭

Hong Kong CX 716

無咩人喎

會郁架   好靚

Check in 之後都 3 點 40 分 lu   無嘢做就去食嘢啦   其實唔餓   不過想坐下 ~

Hot local drink + 2 Soft-boiled eggs + kaya toast ( SGD 4.30 )   再加多杯 Iced lemon tea

里奧大人問我係咪同佢 share   我笑哂口話係呀係呀   係同你 share 架   之後佢又笑哂口話食唔哂就話 share   嘩哈哈哈   太了解我啦   衰鬼   同埋我依家見到 Kaya toast 都好驚   哈哈

我見人地加豉油同胡椒粉   先知道原來咁食法咋   oh

撈埋一齊食

去到機場就真係好唔捨得冰姑喇   眼紅紅索哂鼻水   嚇到里奧大人唔敢出聲   之後佢話佢都唔捨得冰冰   話好在唔係日日見   唔係更加唔捨得   嗚 ~

雖然只係檢查跟身物件   但都要除外套

個位都幾舒服

個天仍然喊緊

話就話 6 點 10 分起飛   但其實係 6 點半先起飛   之後派小食   無耐就派飛機餐 lu ~

有得掛相機   不過我驚唔記得拎   所以多數跟身囉




d 花生都唔好食嘅

估唔到有 Haagen Dazs   士多啤梨味道都 ok 啦   其實最想食生果   但就好鬼乾囉

尋晚冰姑先講話有套港產片好好睇   但唔記得咩名   只記得係個字   同埋人妖做   咁啱我想睇劉青雲   所以睇呢套 "掃毒"   原來就係冰姑講嘅果套戲   真係邪 ^^

熄燈瞓覺   不過其實個個都睇緊戲

到喇到喇

10 點 10 分到香港   等埋行李都差唔多 11 點   要打的番屋企 lu ~


10 點半等行李喇

估唔到要排隊等的士

11 點半番到屋企   沖完涼先執嘢   今次買咗好小嘢   所以執得唔辛苦   哈 ~

仍然處於興奮狀態   所以 1 點幾先瞓得呀 ~

熱熱熱新加坡之旅   行程完畢 ^^  

2 則留言:

  1. 想像不到-------
    要是我去送你机会哭成怎样呢!我眼泪好浅的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔會比妳送機
      我打比妳嘅時候 其實都好想喊 真係好唔捨得妳呢 ~~~~~~~~~~

      刪除